ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


אלוהה,

אני בת עשרים ותשע, אחות במקצועי. שמי הוא אבידן, והייתי רוצה לספר לכם על תקופה אפלה ומוזרה בחיי, בה הצטרפתי לקהילה של נערות ליווי בקריות במשך שנה, בשנות העשרים המוקדמות לחיי. היה זה תחילת הלימודים שלי באוניברסיטה. סבלתי אז ממצוקה נפשית. הלימודים היו מאוד חשובים לי, אך יחד עם זאת, הבנתי שאין לי כל יכולת כלכלית לעמוד בתשלומים של הלימודים לאוניברסיטה.

החלטתי לעשות שנת חופש, להרוויח כמה שיותר כסף, ואז לחזור ללימודים.

יום אחד ישבתי בפינה נידחת בעיר, וגבר אחד התכוון לעברי. הוא היה מבושם כולו, לבוש היטב, ונראה מאוד אלגנטי, מלומד ומרשים. הוא הציג את עצמו בתור אחינדב, ושאל אם אפשר לשבת לצדי. הסכמתי ישר. אחינדב התיישב לעברי, תוך כדי כך שהוא שמר על מרחק סביר ממני. ניהלנו שיחה ערה, והרגשתי שאני ממש נשאבת לשיחה עמו. ואז הוא אמר לי שהוא רוצה להציע לי משהו טוב. הייתי בטוחה שמדובר בסמים, ומיד עניתי – "אני לא בעניין".

"רגע", אמר אחינדב, "בכלל לא שמעת את ההצעה האדירה שלי".

עניתי לא שאני ממש לא בענייני סמים, זה לא מושך אותי ולא אכפת לי מהשיט הזה.

"הו", אמר אחינדב, "זה לא הקטע שלי בכלל. אני נגד סמים, למען האמת".

סקרנותי הלכה והתגברה, וחיכיתי למוצא פיו.

"תקשיבי, אבינדב", הוא המשיך, "את פשוט מהממת. ברונטית, תמירה, שדיים בגודל הנכון, חטובה, מושכת וסקסית. את תפורה כמו כפפה ליד להיות אחת מן נערות ליווי בקריות. אני אלווה אותך בתהליך. אהיה תמיד, בכל רגע נתון לצדך. מה את אומרת?"

שתקתי לכמה רגעים. ואז אמרתי – "אה, מעולם לא חשבתי על זה"…

הוא אמר לי – "תוכלי לעשות ים בכסף, לחסוך ללימודים, לדירה, לאוטו יוקרתי, למלתחה חדשה ואיכותית, כל מה שבא לך בחיים, תוכלי להשיג אם תלכי אתי. איך זה נשמע לך?"

אמרתי לו שזה ממש מפתה. ואז הוא אמר לי – אבל טבילת האש היא אתי. אני צריך לדעת מה הסחורה שאני מספק בדיוק ללקוחות שלי. וכך היה.

נפגשנו עוד באותו יום בדירה הדיסקרטית שבבעלותו, ומיד נכנסו לעניינים. להפתעתי הרבה הייתי ממש משוחררת. כמו חתולת מין, עם שנים רבות של ניסיון. עטתי עליו, הוא ירד לי, חפן את השדיים שלי ומצץ אותם. ירדתי לו גם כמה פעמים. זה היה פשוט שמימי. לא הבנתי איזה סקס היה לי עד לאותו הרגע שהתוודעתי אליו, יחי הגאולה.

כמובן שהתקבלתי לעבודה…