ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


הי,

שמי איילה, ורציתי לספר לכם סיפור אמתי, איך התגלגלתי וחברתי לתחום של נערות ליווי בחיפה. בימים האלו הייתי רק בת 16, וגרתי ביחידה נפרדת במקום צנוע למדי. השכנה שלי נראתה לי כל הזמן עסוקה. היא עבדה סביב השעון, והיה נראה לי שהיא מרוויחה די טוב.

ביום בהיר אחד, שטוף שמש, יצא לנו להתוודע זו אל זו. קראו לה סימה, כך גיליתי. לאחר סמול טוק קצר, נפתחנו האחת לשניה, ואז היא סיפרה לי שהיא נמנית על הספקטרום של נערות ליווי בחיפה. "איך את חושבת שאני יכולה לאפשר לעצמי לחיות ברמת חיים כה גבוהה"?, אמרה לי, ספק שואלת, ספק מצהירה.

בהתחלה הרעיון עצמו גרם לי לדחייה ממנה, אבל לאחר כמה ימים שבהם התבשלתי עם עצמי, זה התחיל יותר ויותר למצוא חן בעיניי, והחלטתי לחקור אותה קצת יותר לעומק, כמו שנאמר – לרדת לשורש העניין.

לאחר כשבוע נפגשנו שוב, שאלתי אותה איך אני יכולה להצטרף לכנופיה. היא אמרה לי שזה מאוד פשוט. מה שאני צריכה לעשות זה רק לפרסם מודעות באינטרנט או לחלופין במקומונים, וליידע את העם הגברי שפצחתי בקריירה האגדתית של נערות ליווי בחיפה. כמה פשוט, ככה מאתגר.

לא עברה שעה אחת, ומצאתי את עצמי כבר מפרסמת איפה שסימה אמרה לי, וישבתי בעודי כוססת ציפורניים בהמתנה מורטת עצבים על יד הטלפון. שילבתי שתי אצבעות ופשוט התפללתי שיגיע זרם של טלפונים.

אחרי רבע שעה הגיע הצלצול הגואל. בחור בשם שימי, כך לפחות הוא הציג את עצמו, ביקש להכיר אותי קצת. לאחר דברי הא ודא, החלטנו להיפגש. החזרתי את הטלפון למקום, והרגשתי את הרעידות בכל גופי. חלק מהן נבעו מההתרגשות של אכילה מהפרי האסור, וחלק מהן נבעו מן הבחירה בלא נודע.

מה אומר ומה אספר לכם, היה פשוט מדהים. שימי הגיע למחרת בבוקר, כולו מבושם ומפונפן, והתחלנו קצת לשוחח. מאוד מהר העניינים התלהטו, ושנינו הרגשנו שאנחנו באותו הראש. שנינו באותו העמוד. ניסיתי להיפטר מהרעד שאחז אותי, ונראה כי שימי הבחין בזה, והוא פשוט התנהג כמו ג'נטלמן אמתי. הוא בא וחיבק אותי ממש חזק, ולפתע הרגשתי סוג של משיכה ממש חזקה, ומפה הכול כבר שייך להיסטוריה.

היה זיון היסטרי. גמרנו ביחד כמה פעמים. זאת הייתה חוויה חוץ גופנית. הרגשתי שהאדמה רעדה מתחת לרגליי. הוא היה הראשון שלי בתולדות הקריירה החדשה שלי. אני שומרת לו נאמנות כבר הרבה שנים, למרות ש"קהל המעריצים" שלי רק הלך וגדל לממדי ענק, בכל זאת הוא הראשון, ולזכותו ייאמר שהוא עשה את החוויה הראשונית שלי להיסטרית, זיון פשוט מהסרטים, שמעולם מקודם לא חוויתי.