ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


(שביל הכניס לביתנו עובר לא רחוק מחלון חדר השינה של השכנים).

בעוברי על שביל הכניסה לביתי בשובי מן ההליכה שמעתי רעשים מסקרנים מכיוון חלון חדרם.

נעמדתי במקומי וניסיתי להאזין בקשב רב יותר, ולא טעיתי, הם היו בעיצומו של סקס סוער ולא אגיד קולני אבל גם לא שקט, בדיוק בווליום שאני יכולה לשמוע., וזה היה מגרה בטירוף.

גניחותיה גרמו לי לקנא אנחותיו גרמו לי לנזול, המילים שנאמרו שם נאמרו ללא בושה, מלאות בתשוקה ואהבה, חזקות ונושמות. בדמיוני היא מלאה בו והוא ממלא אותה, הם אהבו בתשוקה חזקה ופראית. את השקט בין מילה לגניחה נישאר לי רק לדמיין, את שברי המילים יכולתי להשלים ללא קושי כאילו נלקחו מתוך חלומותיי הפרועים שהצניעות יפה להם.

דקות ארוכות עמדתי שם ללא יכולת לזוז, שיכורה ורטובה מהסיטואציה, וחשבתי אם זה ככה אחרי יום עבודה כ"כ קשה מה הם יכולים לעשות ביום רגיל.משכתי את רגליי בכוח לעבר ביתי , פתחתי את הדלת בשקט כדי לא להפסיד ברעש הפתיחה את קולות התענוג הנשמעים מאחורי ראשי, סגרתי את הדלת מבפנים נשענת עם גבי עליה ומושיטה יד לכיוון איברי הרטוב, מלטפת בעדינות מעל גבי חצאית הריצה הקצרה המכסה את מכנסי הטייץ הצמודים שנצמדים רק יותר ויותר עקב הרטיבות המוסיפה לזלוג, ומניחה לדמיון להנחות אותה לליטוף עדין ומפנטז.

צליל הודעה העיר אותי מחלומי הרטוב והמשהר אותי אל המציאות, נכנסתי להתקלח מקלחת קרה ומרגיעה בכדי להעביר את מחשבות הזימה המלחלחות את איבר מיני.

התנגבתי, לבשתי פיג'מה קצרה ונכנסתי למיטה עוצמת עיניים, ושמע הקולות לא עוזב אותי החרמנות גואה בי ואני מתחילה להירטב מחדש. שולחת יד שקטה לעבר איברו של בעלי הישן ומלטפת בעדינות מעל מכנסיו הקצרים, חשה בקצות אצבעותיי את איברו מתקשה ומתחילה לפלוש מתחת למכנסיו. מלטפת סביב איברו את שערות ערוותו מגיעה עם ידי אל האשכים וחופנת אותם בעדינות רכה. בעלי מרגיש במתרחש ומשפר את התנוחה שלו בכדי לאפשר לי גישה נוחה יותר. ראיתי שהוא בעניין נעמדתי מעל רגליו על שש ומשכתי את מכנסיו מעליו, אחזתי את איברו בשתי ידיי וליטפתי אותו מעלה ומטה.

נערות ליווי בירושלים

בעלי משך אותי אליו הוריד ממני את החולצה והסתער על שדיי הגדולים, חופן שד בין שתי כפות ידיו ומגיש אותו לפיו, מלקק ומוצץ את פיטמתי עד כאב ועוזב בבת אחת וחוזר על פעולה זאת מספר פעמים, עד שאני יורדת אל אוזנו הימנית ולוחשת לו בקול מלא תשוקה "תזיין אותי עכשיו" ועוד "אני רוצה להרגיש את הזין שלך ממלא אותי". זה הספיק לו, הוא סובב אותי על הצד כשישבני פונה אל איברו הקשה יד אחת מונחת מתחת לראשי אוחזת בשד הקרוב ממוללת את הפיטמה הגדולה והקשה מחרמנות, והיד השניה אוחזת את איברו הקשה מחפשת גישה אל המעיין הנובע המטפטף נוזל תשוקה.