ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


הרמתי מעט את רגלי שלחתי יד אל איברו הקשה וכיוונתי אותו פנימה לתוך הכוס הנוטף שלי. "תדפוק אותי חזק" לחשתי ספק צעקתי כשהוא התחיל לנוע בתוכי. ידו שהתפנת לחצה במעלה איברי על נקודת החולשה שלי על הדגדגן הלוהט שלי, בניגוד לתנועת הזיון החזקה ידו נעה בעדינות אין סופית מעלה ומטה על כפתור החשק המסחרר שלי. "אני רוצה שתגמור" אמרתי, "אני רוצה לגמור" הוספתי.

ואני מרגישה שזה מתחיל להיבנות במהירות מסחררת ואני מתחיל ברעידות קטנות השליטה נעלמת העיניים נעצמות, והא לוחש ע"י האוזן "תגמרי יפה שלי" ומוסיף "אני רוצה שתגידי לי כשאת גומרת". "אני גומרת אני גומרת אל תפסיק תגמור איתי…" . ובום זה קורה בבת אחת וביחד, כמו בסרטים הרומנטים הכי זולים שיש ואת יודעת שבד"כ זה לא קורה, הפעם זה קרה וזה היה ענק.

וכשאנחנו שוכבים על הגב מתנשפים ומתנשמים הוא אומר לי "המילים שאת לוחשת עושות לי את זה" והמשיך "אני לא יודע מה קרה לך בריצה אבל אני מקווה שזה יקרה כל לילה".

ואני בתוכי חושבת "הכל תלוי בשכנים החדשים"

אמא ובן על שביל ישראל

הבוקר עלה, אמא ואני התלבשנו וארגנו את כל הדברים והתחלנו בהליכה.

מכיוון עין גב לעבר טבריה, היה לנו הליכה של 3 שעות לפחות והיינו צריכים להקיף חצי כנרת.

השיחה ביננו הייתה קולחת ונעימה, אין יותר יחס קריר. אמא ואני פיטפטנו על נושאים מגוונים ואף לא אחד מהם אינו קשור לחוויות שחווינו בלילה ביחד.

ככל שהתקרבנו לעיר, אמא עצרה חייכה אליי ואמרה לי "אני מכינה לך הפתעה קטנה להיום אז תזרום איתי".

לא היה לי מושג מה אמא מתכננת, אבל מה כבר יכול להיות. עצרנו בשירותים ציבוריים בתחנת דלק ליד קיבוץ חוקוק.

אמא נכנסה לשירותים וכשהיא יצאה נכנסתי לפאניקה, אמא שלי הדוסית יצאה מהשירותים עם מכנס טייץ וגופיה ללא כיסוי ראש וללא שום סממן דתי.

הסתכלתי עליה המום, היא רק חייכה אליי ואמרה "הבטחת שתזרום אז אני צריכה שתיפטר מכל סממן דתי כי לאן שאנחנו הולכים אנחנו לא יכולים להיראות דתיים"

הייתי קצת בהלם מהפתיחות שלה אך לא התנגדתי,הורדתי את הכיפה ואת הציצית.

"מה עכשיו" שאלתי, עכשיו אנחנו הולכים לנוח קצת.

במיסתוריות כלשהי התקדמנו בדרך ונכנסנו למרכז העיר טבריה.

נערות ליווי בטבריה ממש מושלמות.