ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


אני כמגשש באפילה לאור יום ראיתי את אימי משפשפת את איברי כנגדה וגופה מושען כלפי מטה, מאפשרת לי גישה לחדירה. אימי הזיזה מעט את התחתון שלא יפריע, ניסיתי לחדור פעם ופעמיים לדאבוני ללא הצלחה.

ואז בפעם השלישית במכה אחת, חדרתי לגופה של אימי שזעקה אנחה שהאפילה אפילו על זעקותיה של המילפית הנטחנת בסרט המוקרן מולנו.

החדירה כל כך עמוקה ועוטפת שהתחלתי להניע את אגני, הולם את איברי בתוך ישבנה העסיסי של אמא היא החלה מתרוממת מעט, ממצב הכריעה שהייתה בו כשאני אוחז במותניה וממשיך להלום בעוצמה.

בכל דחיפה אני מרגיש את דפנות הכוס של אימי נסגרים עליי יותר ויותר, כך לפרק זמן שנדמה לי כנצח עטוף בחום. עד לרגע שלא יכולתי יותר והרגשתי את זרעי עומד על הסף, השפרצתי ללא הודעה מוקדמת את זרעי בתוכה.

לאחר כמה רגעים שאמא הבינה שגמרתי היא התנתקה ונשכבה על הבטן, מסובבת מבטה אליי מחייכת ואומרת לי "אנחנו רק התחלנו ולך יש שחקנית פורנו לשירותך".

חייכתי חיוך ידעני, כל המחסומים נחצו ואימי שברה את כולם. "תעשי כל מה שאבקש ?" שאלתי בסקרנות.

הביטה בי ואמרה "כל שתבקש ויותר" במבט פתייני בעודנו שכובים על המיטה דפיקות בדלת, נערות ליווי בתל אביב.

אמא קיפצה לרגע ואמרה "היין שהזמנתי" ופנתה לעבר חלוקה שהיה זרוק בכניסה למרפסת, חייכתי אליה בעוד היא אומרת "רגע" ומנסה ללבוש את החלוק, אני מביט ואומר לה "אמא שחקניות פורנו פותחות עירומות"

היא הביטה בי לרגע המומה, אך לא הביעה מחאה אימי השליכה את החלוק ופתחה עם הבגד הסקסי וחושפני את הדלת, המסכן שעמד בכניסה היה המום אך זכה להצצה. בעודה עם שיער פרוע מזיון, ריח סקס באוויר, החזה חשוף

והתחתון המוסט אימי לקחה את הבקבוק אמרה "תודה" וסגרה את הדלת. התחלתי לצחוק היא הביטה בי בתמיהה "למה אתה צוחק ?" "את עשית עכשיו טראומה לבחור הזה" אמרתי בחיוך.

הביטה בי ואמרה עשיתי לו את היום ואם הייתי מאפשרת היה שמח גם להישאר"

הבטתי בה אמרתי לה "שחקנית פורנו עד הסוף ?" הביטה לעיניי ואמרה משפט אחד שהמחיש את מצבנו "נפילה מפוארת"

בעודה חולצת את הבקבוק ומוזגת לנו 2 כוסות, מרימה כוסית ואומרת "לחיינו ולחיי אלף הסטיות שנלמד ביחד", נערות ליווי באילת.