ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


שלום לכל הגברברים ולכל עמלות החן,

קוראים לי ארננדה, ועליתי ממדינה שמעבר לים לפני כמה חודשים בלבד. את ההיכרות שלי עם העולם של  נערות ליווי בחיפה התחלתי רק לפני שלושה חודשים. זה יה לגמרי במקרה. בחיפושים הנואשים שלי אחרי עבודה במדינת ישראל בכלל, ובעיר חיפה בפרט, העליתי חרס בידי. או שהדרישות לעבודה היו מטורפות, או שהצעות העבודה היו מלוות בשכר מינימום זעום למדי.

באחד מרגעי השעמום שלי, נתקלתי במודעה ברשת, שבה הציעו לנשים לעבוד בתור נערות ליווי בחיפה, והשכר? פערתי את פי בתדהמה, ושכחתי לסגור אותו עד שנכנס אליו זבוב טורדני. על פניו הכול היה נראה מבטיח, אבל חששתי. חששתי שאגעל מהגברים, שהם יהיו ברוטליים או אלימים, שהם יקטינו אותי או שיזלזלו בכבודי, ועוד הרבה חששות טרדו את מוחי.

אומנם נערות ליווי לרוב משמשות בתור ייצוג, ללכת עם איש עסקים או עם איזה מיליונר לאירוע חברתי או לאירוע עסקי, על מנת שהוא יוכל להשוויץ בפני כל חבריו ועמיתיו על "התכשיט החדש" שצמוד אליו. אבל הרבה פעמים נערות ליווי בחיפה משמשות אף לשם סקס נטו. ופה מופיע הגבול הדק. שאלתי את עצמי מה הקווים האדומים שלי. ערכתי "רשימת מכולת", וכתבתי בה את כל היתרונות ואת כל החסרונות שמציע העיסוק הזה, ובעוד הרשימה של שני הצדדים הייתה די דומה, מה שהכריע את הכף היה הסכום המטורף שהציעו במודעה.

אודה ולא אבוש, אני לא בדיוק מריה תרזה. ידעתי ימים מטורפים שגדושים בסקס, גם סקס מזדמן. ולא תמיד היה ממש רע. ברוב הפעמים זה היה חיובי פלוס.

החלטתי ללכת על זה, ויהיה מה שיהיה.

חייגתי ברעד לסוכנות הליווי שהייתה בחיפה, כי רציתי שלא תהיה לי בעיה להגיע ללקוחות ולספק שירותים של נערות ליווי בחיפה. לאחר שיחה קלילה, קבעו לי ראיון עבודה בשעה ארבע אחרי הצהריים. חיפשתי את הבגדים הכי סקסיים שהיו לי במלתחה, התאפרתי בעדינות, והגעתי מלאת ציפיות לפגישה. הפגישה נערכה באווירה מאוד חיובית, כאשר היועץ היה קשוב ואמפתי, נוכח הבנתו שזאת הפעם הראשונה שלי שאני צוללת לעולם זה.

לאחר דין ודברים, הוא הסכים לתת לי תקופת ניסיון של שלוש פגישות, כאשר הפגישה הראשונה נקבעה כבר באותו יום בערב. לפגישה זאת הגיע גבר גרוש, בסביבות גיל החמישים, נראה די טוב, באופן יחסי לגילו. הוא ביק שאתלווה אליו לכנס חשוב שהיה לו בדיוק בשעה שקבענו להיפגש, ואם נתחבב אחד על השניה, אפשר להתקדם לצד מעשי יותר.

הפגישה העסקית הייתה מהממת. הפגנתי בקיאות והבנה עמוקה במרבית הנושאים שעלו על השולחן, ונראה כי הגבר הזה היה גאה בי למדי. כשהסתיימה הפגישה באותו האירוע, חזרנו למועדון של שירותי הליווי, והוא שאל אותי אם אני בעניין. הנהנתי בחיוך, והעליתי חיוך על שפתיי.

לא אוכל לתאר במלים את הסקס שהיה לנו. זה היה התגלמות כל המאוויים שלי. התרגשתי במקומות בגופי שלא ידעתי שהם בכלל קיימים. היה לנו סקס פרוע, בכל מיני תנוחות, גם 69, כמובן. מאז אנחנו נפגשים על בסיס קבוע, כאשר הוא מקפיד לשלם בכל פעם קצת יותר, כדי להמריץ אותי וכדי שלא אחליט חלילה לעזוב אותו.