ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


קוראים לי אשחר, אתם יותר ממוזמנים לקרוא לי אשי. כמו כל התחלה, גם ההתחלה שלי בתור נערות ליווי באילת הייתה קשה למדי. ברם, המפגשים שהיו לי עם הגברים בהתחלה לימדו אותי את כל רזי המקצוע ומה הן הדרכים הנכונות שעליי לנהוג עם הלקוחות. כמו גם, למדתי הרבה מכל אותן נערות ליווי באילת שהיו רשומות לסוכנות ליווי שאליה השתייכתי. ורציתי לספר לכם אנקדוטה אמתית שקרתה לי.

לפני כמה זמן, אלירון, שהיה הסוג של הבוס שלי בסוכנות הליווי, התקשר אליי ואמר לי שיש חבילה בדרך אליי, ושלמפגש היום אשתמש בה. לא עברו כמה שניות, ושליח דפק לי על הדלת ובידיו הייתה חבילה. פתחתי אותה ומצאתי בה שמלה מדהימה, בצבע כחול עמוק, בדיוק כמו העיניים שלי. מדדתי את השמלה, והיא התאימה מול למידות הגוף שלי, מה שדי הפתיע אותי, באופן מאוד ברור. אלירון אמר שיגיע אליי בשמונה וחצי בערב לקוח מאוד חשוב, הווי איי פי של הסוכנות, ואני צריכה להיראות בשבילו מיליון דולר, להיות חכמה וייצוגית, ולעשות כל מה שהוא יבקש ממני. כמובן שהסכמתי, תוך כדי כך שהסקרנות שלי ממש התעוררה, ולא הבנתי מה כל כך מיוחד בלקוח הזה דווקא.

לא עברה שעה קלה, וקיבלתי שיחת טלפון מבחור ששמו אתגר. השיחה בינינו ממש זרמה, היה לנו כיף לשוחח, וקבענו להיפגש בלילה, לאירוע החברתי שהיה לו באותו היום, במלון מפואר באילת. ממש התרגשתי לקראת הפגישה, אף מפני שהבנתי שמדובר בלקוח מאוד חשוב לסוכנות הליווי שלי, והן בגלל שהוא ממש מצא חן בעיניי בשיחה הטלפונית.

נפגשנו. לבשתי כמובן את השמלה הכחולה שנשלחה אליי, שהתאימה לי והבליטה את כל החמוקים שלי, ואתגר שרק כמה שניות שנפגשנו. סמוקה ומוחמאת הודיתי לו, ויצאנו לאירוע החברתי של אתגר. היה ממש כיף אמתי. הוא הציג אותו בפני כל בתור החברה החדשה שלו, ונהניתי מכל תשומת הלב הזאת ומכל מבטי הקנאה של הגברים ושל הנשים כאחד שננעצו בי.

האירוע הסתיים, והוא שאל אותי אם אפשר להמשיך את הערב הקסום הזה, ונעניתי ברצון. הגענו לדירה הדיסקרטית, פשטנו את הבגדים שמעלינו, וישר עפנו למיטה. לא רק שזה היה הלקוח הכי חשוב שהיה לי אי פעם, היה זה גם הסקס הכי טוב שחוויתי אי פעם. הוא חפן את השדיים שלי בעדינות, ליטף לי את הדגדגן עד שצרחתי מרוב עונג, הוא נתן את כל כולו כדי שאהנה, מה שלא כל הגברים עושים, ואני החזרתי לו באותה המטבע. אין עוד היום גברים כאלה…