ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


אף אחד לא האמין לי כשאמרתי במפגש של החבר'ה שאשתי ואחותי עובדות בתור נערות ליווי. זה היה כשישבנו באחת ממסעדות הדגים ביפו, חבורה של שמונה גברים, חברים עוד מימי שירותנו הצבאי ביחד. מן אחוות גברים כזאת שאי אפשר להסביר אותה. עם השנים התחתנו, ילדים, עבודה וכדומה, והקשר בינינו נשמר לאורך כל אותם שנים ארוכות. בהתחלה אפילו אני לא האמנתי לעצמי. אחרי עשרים שנות נישואים ושני ילדים פתאום אשתי התחילה להתנהג אחרת. התחתנו בגיל עשרים, זוג צעיר בתחילת דרכו. היא הייתה בתולה ואני הייתי היחיד שלה. עד לפני שנה. היא כוסית על חלל, בת זונה כמה שהיא יפה, חתולת מין מופרעת במיטה וחלומו הרטוב של כל גבר. היא  ושושי, אחותי, החלו להסתודד ביניהן יותר מהרגיל, וכמה שצחקנו על זה בעלה ואני לא דמיינו שזה מה שקורה. ערב אחד התקשר אלי מוטי, גיסי ובכה ששושי ואשתי מזדיינות עם גברים אחרים והוא יכול להוכיח לי שהן נערות ליווי. החוקר שהעמדנו חזר אלינו שבועיים אחרי זה עם הוכחות חותכות, שהשאירו את שנינו בהלם. בסרטון וידאו שצילם באחד המעקבים שלו אחריהן הן נראות נכנסות למתחם צימרים באזור, לשני צימרים שמושכרים לפי שעות וכמה דקות אחריהן נכנסים לאותו מתחם שני גברים זרים.

"אוח, כן, תזיין אותי חזק" גנחה אשתי בסרטון "עוד, עוד, יותר חזק". הגבר מעליה מגביר את הקצב וגונח יחד איתה כשהוא גומר בתוך הכוס שלה. בסרטון נראית שושי בצימר השני עומדת על ברכיה בתנוחת כלב, כשהגבר בתוכה אוחז בשערות ראשה וטוחן אותה בפראות. מוטי ואני ישבנו ובהינו בסרטון בהלם, רואים איך הנשים שלנו מזדיינות בכל תנוחה אפשרית, גונחות, מוצצות ופותחות את רגליהן בפני גברים אחרים.

לא יודע למה, אבל עמד לי הזין ועוד באותו לילה זיינתי את אשתי כמו מטורף. לא היה סנטימטר בגופה שלא עברתי עליו בשפתיי, מענג אותה ומתענג ממנה כשהחזירה לי מנה אחת אפיים ועינגה אותי באותה דרך. גמרתי בתוך הכוס והתחת שלה פעם אחר פעם באותו לילה, ולפנות בוקר נרדמתי בזרועותיה.