ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


גילי הגיש את העבודה הסמינריונית האחרונה לאותה שנה ונשם לרווחה.

הוא סיים עוד שנת לימודים אחת בדרך לתואר בהנדסת חומרים, והוא החליט לצאת לחופש של שבוע בצפון הארץ לפני שיתחיל לעבוד בעסק המשפחתי בתקופת הקיץ. הוא הרגיש שהוא חייב את החופש הזה לעצמו, כבר לא נשארו לו מאגרים.

הוא שכר צימר באחד הישובים ברמת הגולן ונסע. ערב אחד הוא יצא לפאב באזור, אחרי שטייל בסביבה במשך רוב שעות היום. הוא רצה בירה קרה כקרח וסתם לשנות אווירה ולפגוש עוד אנשים חדשים. לאחר שהתיישב קרוב לבר והזמין את הבירה הוא התפנה לבחון את המקום בעיניו, מבטו נעצר עליה.

היא ישבה בפינה, כוס יין לבן בידה, בוהה בכוס ונראה כאילו היא אינה מבחינה באף אחד מסביבה. משהו בה משך אותו אליה כמו מגנט והוא לא היה מסוגל להסיר ממנה את העיניים.

ברונטית סקסית, לבושה בשמלה לבנה צמודה לגוף מושלם, משדרת סקסיות בכל רמ"ח אבריה. הוא הרגיש התעוררות פתאומית באזור חלציו ולא הבין מה קורה לו, אף פעם גופו לא הגיב בצורה כזאת. היא חשה במבטיו וחייכה אליו בהזמנה שקטה. הוא ניגש אליה והתיישב.

"בא לי עלייך" ישיר.

"יעלה לך, אני ממש כמו נערות ליווי" ישיר עוד יותר.

ככה, בלי למצמץ ובלי להניד עפעף, נסגרו דברים והם הגיעו אליו לצימר.

עוד לפני שננעלה הדלת, גילי הרים את שמלתה, והוריד את  תחתוניה הזעירים במשיכה אחת. היא נשענה בגבה לקיר, מפשקת קלות את רגליה ומזמינה אותו בלי מילים לתוכה. היא פתחה את רוכסן מכנסיו והושיטה ידה לתחתוניו, מרגישה את הזין שלו תופח לממדים גדולים בין אצבעותיה.

הוא הוריד את מכנסיו, אצבעותיו בתוך הנרתיק שלה, משחקות שם ומרטיבות אותה עוד יותר, הוא הניף אותה בבת אחת והיא בפישוק רחב של רגליה התיישבה לו על הזין הזקור שלו.

תוך כדי תנועה פנימה והחוצה בתוכה, הוא הלך איתה למיטה ושם נשכב מעליה ממשיך לזיין אותה, תוך גניחות הדדיות. היא הרגישה אותו כמו אבן בתוכה, מכניס ומוציא את הזין שלו ממנה הלוך ושוב.

אותה נערת ליווי מסתורית יצאה משם רק כעבור כמה שעות, אחרי ליל סקס ארוך.

הוא אפילו לא שאל לשמה.