ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


יהודית ורויטל היו נשואות לשני אחים, אלעד ויוני. נישואים שמהר מאוד איבדו מהטעם שלהם. הן מצאו את עצמן מתמודדות עם בעלים בוגדניים, שלא יכלו להשאיר את הזין שלהם בתוך המכנסיים ודפקו כל מה שזז לידם, תוך כדי התעללות נפשית ורגשית בנשים שחיכו להם בבית. הן שיתפו אחת את השנייה בכל מה שעובר עליהן, מתוסכלות מהנישואין בהם הן כבולות, בלי אפשרות להשתחרר מהם.

הן היו נשים יפות, שבתחילת שנות השלושים לחייהן מצאו את עצמן ללא חיי סקס, ללא עצמאות כלכלית ותלויות בבעליהן לגמרי.

בבוקר אחד, לאחר שהבעלים יצאו מהבית, הן נפגשו בבית קפה שכונתי וקיטרו על מר גורלן. הן היו כל כך שקועות בשיחתן, שלא שמו לב לגבר בגיל העמידה שישב בשולחן לידן, לבוש באלגנטיות ומקשיב לשיחה. הוא התקשה להסיר מהן את עיניו, ולאחר כשעה קם ממקומו ושאל אותן במבטא זר – אם הן ירשו לו להצטרף אליהן לכוס קפה.

הוא הציג עצמו בשם עמנואל, ובישירות מדהימה אמר להן שהוא מחפש נשים כמוהן לעבוד אצלו בתור נערות ליווי.

הן הביטו בו בהלם מוחלט, והוא ניצל את שתיקתן לשטוח בפניהן את היתרונות שבדבר. הלקוחות שלהן יהיו קבועים, דיסקרטיים לחלוטין, ממעמד חברתי גבוה מאד, שיש להם הרבה מה להפסיד, ולכן הדיסקרטיות מוחלטת לגמרי. מה גם שמעבר להנאה שבסקס, התשלום יהיה בהחלט משביע רצון.

יהודית פצתה את פיה ראשונה, והסכימה בלי להתבלבל, רויטל הסכימה אחריה. החיוך שלהן אמר הכל. בלי מילים הן ידעו שבכניסתן להיות נערות ליווי הן מכשירות לעצמן את הדרך לעצמאות, בשילוב עם ההנאה מסקס שכל כך חסר לשתיהן.

"שנתחיל היום?", שאל עמנואל בקריצה, "אני אהיה הלקוח הראשון שלכן". זמן קצר לאחר מכן הן כבר היו אתו בביתו בהרצליה, ולאחר שעברו את מחסום המבוכה של הדקות הראשונות, הן מצאו את עצמן משוחררות לחלוטין מכל עכבות. עמנואל  חפן בידיו את שדיה של רויטל, כשהזין הגדול שלו נמצא עמוק בתוך הכוס הרטוב של יהודית. הוא נכנס ויצא ממנה בפראות, כשרויטל שיחקה באשכיו ואוננה לעצמה באצבעותיה.

הוא הוציא את הזין שלו מיהודית, וכמעט מייד נכנס עמוק לתוך רויטל. גניחות ההנאה שלהם היו רמות, וזמן רב לאחר מכן הם גמרו כמעט ביחד.

שמן הלך לפניהן בתאבון, בלהט וביצירתיות שלהן, ומהר מאד הן הצליחו לעמוד ברשות עצמן ולעזוב את בעליהן.