ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


לפני הכול כדאי שאציג את עצמי. שמי יעל, ואני בשנות השלושים המאוחרות לחיי. הכול התחיל שהייתי קצת אחרי גיל עשרים. המראה שלי היה ממש כמו כל ילדה רגילה. שום דבר מיוחד. עיניים חומות ורגילות, גוף רגיל ופנים רגילות. למרות זאת, הצלחתי להשתלב בהצלחה בתעשייה של נערות ליווי באילת, תעשייה שמחייבת נערות שייראו מיליון דולר, אבל התמזל מזלי ומישהו למעלה עשה עמי חסד. קצת אחרי הצבא הפכתי להיות נערת הליווי האולטימטיבית באילת. ומאז התהפכו חיי מן הקצה אל הקצה. הכול חדל מלהיות נורמלי. חיי הפכו להיות בלגן אחד גדול, והם ממשיכים להיות ככה עד עצם היום הזה…

אבל אולי כדאי שאתחיל מן ההתחלה.

בתיכון הייתי מאוד מקובלת. החבר'ה פשוט קרקרו אחריי, וקניתי לי שם של אחת שיודעת מה היא רוצה מעצמה. אחת דעתנית, מובילת דעה. ומה הפלא, שהייתי בטוחה שגם שאהיה באוניברסיטה הכול יהיה אותו הדבר? מישהו יכול להאשים אותי בזה? אך המציאות הייתה שונה לחלוטין. הגעתי לאוניברסיטה והייתי בלתי נראית בעליל. אף אחד לא השתין לכיוון שלי. הרגשתי לגמרי לבד. ניסיתי ליצור קשר עם כל מיני סטודנטים, אך נתקלתי בחומות. דממת אלחוט ממש. עד שיום אחד ניגש אליי אחד המרצים והציע לי הצעה מיוחדת במינה.

קראו לו אחמד. כן, מוסלמי. הוא אמר שאני נראית לו מאוד מיוחדת, אותנטית. ומה דעתי להשתייך לקהילה של נערות ליווי באילת? בהתחלה ממש היססתי. מה לי ולזה? אומנם אני מאוד אוהבת סקס, וגם ממש טובה בזה, אבל למכור ככה את הגוף שלי לגברים זרים? נראה לי כהגזמה פראית. משהו בו סקרן אותי, ולכן זרמתי עם השיחה. הוא סיפר לי שארוויח המון כסף, ושאוכל לבחור את הלקוחות שלי כראות עיניי. לאחר דין ודברים, ובפרט מכיוון שהיו לי הלוואות ענקיות של סטודנטים, שלא באמת הצלחתי להחזיר אותן, נעניתי בחיוב.

קבענו להיפגש בעוד שלושה ימים, בעוד הוא יציג לי את הלקוח הראשון שלי. ואכן כך היה. הלקוח הראשון שלי היה מוסטפה. בחור בן 25, שרירי, אתלטי, מאוד מרשים. מיד עלתה במוחי המחשבה שסקס עמו יכול להיות נפלא, וכמובן התשלום שנלווה לו. הזדיינו כמו שני שפנים מורעבים לסקס. הכלי שלו היה ענק, מה שגרם לי להרבה הנאה ולגמור פעם אחרי פעם. הוא היה שופע כריזמה וסקס אפיל. ועל כך הודיתי שוב ושוב לבורא עולם.

אומנם החיים שלי ממש התהפכו מאותו מפגש גורלי, אבל הצלחתי לסיים את הלימודים, להחזיר את כל ההלוואות סטודנטים שלקחתי, ולחיות בכבוד. אתם בוודאי שואלים למה בכלל המשכתי בזה? ובכן, יש בזה כסף טוב, מכבדים אותי, רואים אותי ומעריכים אותי כמו שאני!!