ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


נערות ליווי, היום אני יודעת שזה אחלה מקצוע אבל אז שזו הייתה פעם ראשונה שלי זה בהחלט ריגש אותי. "את הולכת להרוויח לא מעט וגם ליהנות מזה" אמרה לי חברה שכנראה נמצאת בעסק הזה מספיק זמן בכדי להעיד על כך.

הגבר הראשון שלי היה בדירה דיסקרטית, בתחילה ישבנו, שתינו יין בכיף, העברתי יד על השיער ואז הבחור פשוט לקח את היד והעביר על הזין שלו, "תרגישי כמה הוא שמח לקראתך" אמר לי והרגשתי איך הוא גדול, איך הוא זקור וזה גירה אותי ביותר.

לא יכולתי להימנע מזה, הייתי חייבת ללקק לו את הזין, תמיד אהבתי למצוץ וזה באמת היה יתרון אצלי. אז ליטפתי לו את הביצים ואז ליקקתי אותן בתאווה, אחר כך הכנסתי את האיבר שלו לתוך הפה שלי וליקקתי בתאווה גלויה. הרגשתי טיפול קטנות בתוך הפה שלי, ליקקתי עוד ועוד ומדי פעם עצרתי כי לא רציתי שיגמור.

מפה לשם, הוא פשוט הקים אותי, עמד ושם אותי על הזין שלו וזיין אותי בעמידה. הרגשתי איך הזין שלו חודר אליי, נכנס ויוצא, מדהים, לוהט יותר ויותר. הרגשתי את זה, איך הזין שלו נכנס אל תוך הכוס שלי ואיך הוא מתענג על כל דקה ודקה. "את אוהבת את זה אה… יש לך כוס צר וחם וואו" אמר ואני רק השתקתי אותו והמשכתי לנסות וליהנות ולחוות על הדרך אורגזמה- מה לי לא מותר?

הוא השכיב אותי על הגב, נזרקנו על הספה, הרגליים שלי עברו את הפיסוק המושלם, הכוס שלי נמתח והרגשתי איך כל הזין שלו נכנס ישירות אל תוך הכוס שלי. הוא זיין אותי לאט ואז בחוזקה בדיוק כמו שאני אוהבת. בתחילה הכניס לי את העטרה של הזין ואז את כולו.

"אני גומרת וואו אתה אדיר" צעקתי וזה הדליק אותו וגרם לזרע שלו לצאת אל תוכי, נשפך אליי.. מרגישה אותו בתוכי. הרגליים שלי נכרכו סביבו, הוא המשיך לזיין אותי למרות שגמר, הוא לא הפסיק לזיין ומאותה הנקודה המשיך לזיין אותי עוד ועוד.

חוויתי אורגזמות מטורפות, זה לא עזב אותי, עוד אחת ואחריה עוד אחת בזמן שהזין שלו בתוכי, הפטמות שלי זקורות וכל מה שעובר לי בראש זה שבחרתי אחלה מקצוע בחיי… אין כמו להגיע, להזדיין, להינות מזה וגם להרוויח לא מעט כסף…