ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


את המפגש הלוהט הזה לא אשכח, היא נראתה מושלם, נשמעה מושלם, אחת מאותן נערות ליווי מדהימות בדיוק כמו בסרטים שרצו לי בראש. הבחורה השווה ביותר מיני מגוון נערות ליווי שנראות בדיוק כמו בתמונה שהוצעה לי. הייתי חרמן אש, כל מה שרציתי זה לזיין מישהי שספק הייתי מצליח לזיין מחוץ לכותלי בית הזונות הכי חם בעיר.

אז אחרי שראיתי תמונה ותיאמתי את כל הצפיות אמרתי לעצמי שהגיע הזמן לצאת לדרך, היא חיכתה לי בדירה דיסקרטית והכול היה כפי שתוכנן מראש. בחורה שווה ביותר, חזה ענק כמו שאני אוהבת, פטמות זקורות, שיניים צחורות וחיוך בלתי נשכח. הזין שלי עמד עליה בטירוף וכבר בכניסה דמיינתי איך אני מזיין אותה על הקיר מבלי ללכת לשום חדר שינה.

כל מה שרציתי זה רק להעביר את החוויה, להשתעשע כמו שצריך והיא בדיוק באה לי בזמן. שתינו כמה כוסות של יין וזה כמו עשה את שלו, פתאום הכל השתחרר, רציתי ללקק לה את הכוס, פיסקתי לה את הרגליים והלשון שלי כבר הייתה בפנים עושה לעצמה סיור, אני מלקק והיא מביאה לי ביד עם היד הנעימה שלה.

היא נאנחת וזה מדליק אותי יותר ויותר, היא גונחת ולא מכאב ו אני ממשיך ללקק אותה עד שאני לא יכול, היא מפסיקה אותי מתחננת שאזיין אותה חזק ואני נאתר למשימה, איך לא?

אני לוקח את חומר הסיכה שהיא הביאה מראש, מורח לה על החור המתוק הזה של התחת ומזיין אותה חזק כמו שאני אוהב ולא עוברות כמה שניות ואני מרגיש את הזרע שלי עמוק בתוך התחת שלה.

היא מוציאה אותי מהתחת שלה ומכניסה את הזין לתוך הפה, אני גומר לה ללא הפסקה לתוך הפה והיא לא מפספסת שום נקודות זרע ולו קטנה ביותר.

אני נרגע, כל הגוף שלי רועד, אני נשכב לצדה, אנחנו נרגעים ואז היא אוחזת לי בזין וצוחקת… "לא יאומן עוד עומד לך". מבלי לשאול אותי יותר מדי היא מטפסת עליי ומתחילה לזיין אותי כשהיא יושבת עליי….

אני מרגיש שאני גומר שוב והיא מזיינת אותי חזק וצועקת לי לגמור ואני גומר כמו מטורף כמו שלא גמרתי בחיים- זו בהחלט הייתה חוויה שאי אפשר לשכוח. אני מתרפק על החזה שלה, מרגיש את הפטמה הזקורה שלה ואומר לה… "עכשיו תורך".. היא מתלבשת ואומרת לי שהיא ממהרת… "הכי חשוב שגמרת מותק"… מנשקת ויוצאת את המקום.