ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


 

זה היה לילה שקט באתר הנופש, בהיותו מחוץ לעונה ובאמצע השבוע. אבל בגלל זה היינו שם – חסכנו הרבה כסף ככה. לאחר ארוחת הערב החלטנו לשתות כמה משקאות טרופיים ולעבור לג'קוזי בצד העירום של אתר הנופש. כשהגענו כבר היה שם עוד זוג, מה שדי הרגיז אותי – קיוויתי לקיים יחסי מין עם אשתי מתחת לכוכבים. אבל זיהינו אותם בתור טום וננסי, שנפגשו ביום הקודם בבריכה בעירום אז אמרנו שוב שלום ושוחחנו בנינוחות תוך כדי התכוננות להיכנס לאמבטיה.

 

הורדנו את הגלימות ונכנסנו לאט לאמבטיה – המים היו די חמים. תמיד מפתיע אותי לראות כמה טבעי אשתי יכולה להתנהג במצב לא טבעי לחלוטין. היא מאוד מודעת לעצמה לגבי הגוף שלה (למרות שאני תמיד אומרת לה שהיא MILF מוחלטת), אבל הלילה היא נראתה כמו מישהי שהולכת בעירום כל הזמן. אז הנה היינו עירומים ומנסים להיכנס כמה שיותר מהר מתחת למים תוך כדי המשך פטפוט. שמתי לב שטום נתן לגופה של אשתי יותר ממבט סתמי, ואשתו חייכה לשנינו חיוך גדול.

 

כשהתמקמנו לבסוף, לגמתי מהמשקה שלי והתחלתי להעסיק את טום בשיחה שהתחלנו יום קודם על עסקים. אשתי (טרישה) וננסי שוחחו על המקום שבו הלכנו לארוחת ערב בלילה הקודם. וכך הערב התקדם בשיחה נעימה ומשקאות פירותיים. כשתום סיים את המשקה שלו הוא התנדב לקבל סיבוב נוסף, שכולנו קיבלנו אותו בתודה. לא יכולתי שלא לגנוב מבט על הזין הרך והכדורים התלויים הנמוכים שלו בזמן שהוא עלה במדרגות הספא. הוא עצר קלות על המדרגה כשהכדורים שלו מטפטפים כמה סנטימטרים מעל המים. בזווית העין הבחנתי שאשתי מעיפה מבט לכיוונו ואז מסיטה במהירות את עיניה. גרמתי לזין שלי לרעוד מעט כדי לתהות אם היא חושבת עליו כמו נערות ליווי בתל אביב.

 

החלטתי להצטרף לטום כדי לעזור לו לסחוב את המשקאות וכשלבשתי את החלוק חשבתי שראיתי אותו מסתכל על המפשעה שלי. עוד עווית – אני תמיד נהנית להשוויץ. הלכנו את המרחק הקצר לבר וטום הזמין. בזמן שחיכינו הוא שאל: "אתה וטרישה הייתם כאן בעבר?" אמרתי לו שזו הפעם הראשונה שלנו באתר הנופש הזה. "זו הפעם השנייה שלנו", אמר, ו"אנחנו מאוד נהנים מזה. זה נהדר להיות מסוגל להוריד את הבגדים ולהרגיש טבעי ליד אנשים עירומים אחרים". הסכמתי והוספתי שזה נראה מאוד נוח ושכל מי שפגשנו היה ממש נחמד.