ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


מתוק שלי, מתי אתה חוזר הביתה? "אני מתבכיינת." כמה שיותר מהר אני מקווה … הבוס שלי ירד מהפסים. הוא נהיה מה זה קשה פתאום… לפי איך שהדברים נראים כרגע יש מצב שאני אצטרך לטחון פה את כל הלילה …"אבל מאמי … אני רוצה אותך …עכשיו" המשכתי ליילל. "יש מישהו בדלת…אני חייב לנתק …אני יודע …ביי". אתה מנתק את הטלפון והבוס ניכנס כרוח סערה למשרד שלך "אתה מתכוון לעבוד או לשוחח בטלפון עם החברה שלך כל הלילה?…" הוא נובח. "אני מצטער אדוני, פשוט … אתה יודע…היום יום ההולדת שלה והיינו אמורים לחגוג יחד. תראה…הניירת מוכנה" אתה מוסר לו את הניירות לחתימה, מקווה שהכול מסודר .הוא חותם על כולם ונותן לך עוד. "מה זה אדוני ?" "אלה צריכים להעשות עכשיו ." "אבל אדוני !" "בלי אבל ובלי חבל ! פשוט תעשה !" אתה לוקח את הניירות , מטיח אותם לשולחן בכעס ומקלל כל קללה שאתה מכיר ועוד… מוסיף כמה משלך . אתה מתקשר אלי .אני רותחת מכעס ומנתקת לך בפרצוף . בערך 30 דקות מאוחר יותר נשמעות דפיקות על דלת המשרד .

מאמין שלעולם לא תצליח לצאת מהמשרד הזה היום , אתה ניגש בצעדים כבדים מייאוש לדלת. במחשבה שזו המנקה אתה מציץ דרך העינית ורואה … אותי במקום. אתה פותח את הדלת ומסתכל עלי בהפתעה מוחלטת. "מתוקה שלי מה.." אני משתיקה אותך בשתי אצבעות על השפתיים שלך …ואתה מריח את הריח המתוק של האצבעות שלי שהיו שניה לפני כן במקום האהוב עליך מכל . "אני מתכוונת לקבל את מה שמגיע לי … אמרתי לך ,היום יום ההולדת שלי…" אני דוחפת אותך קלות לתוך המשרד של הבוס שלך…לא פחות ולא יותר ,ומפילה אותך לתוך הספה. השפתיים שלנו נצמדות בחוזקה והלשון שלי מחפשת ברעבתנות את שלך. אני מורידה את המעיל ומגלה תחתיו את גופי העירום במיוחד לכבודך , מצמידה את השפתיים שלי לשלך ונאנקת אל תוך הפה המתוק מדבש שלך, נערות ליווי .

אתה יוצא קצת מההלם ותופס את האחוריים החשופים שלי. מגע הידיים שלך מעורר אותי עוד יותר ואני נאנקת שוב בהנאה של חתול ,מלקקת את צווארך מסניפה את הריח הגברי המתוק שלך. "אני אוהב את החליפה החדשה שלך" אתה לוחש. אני מלקקת לך את האוזן ומרגישה את גלי העונג שלך זורמים עד לזין שלך שרועד ונעמד כמו תורן. אתה מקרב אותי אליך עוד יותר מתחפר בתוך השדיים שלי ובשתי הידיים ממולל וצובט את הפטמות הזקורות שלי.

צמרמורת עוברת בכל הגוף שלי ואני נרטבת . "אני צריכה אותך … עכשיו !!! אני לא יכולה לחכות יותר…" "תמצצי לי…" זה כל מה שאני צריכה לשמוע. אני יורדת על הברכיים פותחת את המכנסיים שלך לאט לאט מוציאה אותו , עומד בגאון מכה קלות על הפנים שלי , מחזיקה אותו בידיים שלי מעסה אותו למעלה ולמטה בעדינות, תופסת את האשכים שלך , מלקקת ומעסה מלקקת ומעסה.

הזין שלך נעשה יותר ויותר קשה .אתה לוקח אותו ומצמיד אותו לשפתיים שלי . אני בולעת את כל כולו לתוך הגרון העמוק עמוק שלי ,ממשיכה לעסות בשתי הידיים את האשכים שלך. "אההההה" זה כל מה שאתה מצליח להוציא מהפה המתוק שלך . אני מסתכלת עליך ואתה…כל כך יפה , גונח בהנאה. כשאני מרגישה את האשכים שלך מתכווצים ויודעת שזה האות …עוד רגע ותגמור אני מפסיקה.אתה מושך אותי אליך, רוצה לחדור , אבל אני לא נותנת . אני נעמדת מעליך מרימה רגל אחת מעבר לכתף שלך ומקרבת את הכוס הרטוב והחם שלי אל הפה שלך. עם הלשון אתה מלקק אותי סביב סביב , לא נוגע בדגדגן שלי ואני מתחרמנת עוד ועוד… בוערת…לא יכולה להתאפק יותר ואז אתה תופס בשפתיים המנוסות שלך ומוצץ לי את הדגדגן בחוזקה … אני מגיעה לשיא מטורף ,כל הגוף שלי נרעד בגלי אורגזמה מוטרפים , אתה דוחף שתי אצבעות לתוך החור הלוהט שלי , ממשיך למצוץ וללקק בחוזקה את הדגדגן שלי ואני מתעוותת בנחשולים אדירים של שיאים שלא ידעתי ורעידות בכל הגוף ואז אתה נושא אותי בשתי ידיך,בעדינות אל שולחן העבודה של הבוס שלך,משכיב אותי עליו אחרי שבהינף יד אתה מנקה אותו מכל מה שנמצא שם ונכנס כל כולך אל תוך הכוס שלי .

"תדפוק אותי…תדפוק אותי חזק" אני צועקת "בוא עמוק לתוכי" ואתה חודר עמוק ויותר חזק ו…גומר ואני איתך…שוב. הגופות שלנו רועדים ,מכוסים במיצי האהבה האחד של השני . באפיסת כוחות אתה נופל לתוך הכיסא של הבוס שלך , מסתכל אל תוך העיניים שלי באהבה ,אני מסתכלת בשלך ומחבקת אותך , מיוזע ורגוע ולוחשת לך "זה יום ההולדת הכי טוב שהיה לי – נערת ליווי …"