ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


מכור לסקס – קבע הפסיכיאטר, אחרי שאיבחן את יותם, וסיכם שהוא יכול לסכן את בטחון המדינה כשהזין שלו עומד, והוא לא מפעיל שיקול דעת. יותם עבד כבכיר בשב"כ, ובמסגרת תפקידו עבד המון במסווה במדינות אויב ובחו"ל. את אבחנתו של הפסיכיאטר הוא ביטל בתנועת יד מזלזלת, תוך מלמול שכל גבר בריא בנפשו אוהב סקס, ולזיין כמה שיותר.

"בשביל מה יש לי זין בין הרגליים?", חשב לעצמו, "בשביל לעשות פיפי, ובמיוחד בשביל הנאות החיים".

היה בסיס לאבחנה של הפסיכיאטר. לא פעם מבצעים כמעט כשלו, כי יותם היה עסוק בלהזדיין עם נערות ליווי בזמן שהצוות נמצא במעקבים ובמארבים אלו או אחרים. הוא היה נעלם פתאום לשלוש ארבע שעות, לעיתים אפילו ללילה שלם, כשלמחרת הוא חוזר מדושן מעונג ומספר שבילה לילה עם כמה נערות ליווי שאסף באיזה מועדון…

הוא היה ראש צוות, ואנשיו החלו להרגיש שאין להם על מי לסמוך, ושיותם מיישם הלכה למעשה את המשפט "כשהזין עומד השכל בתחת".

הוא הוצא לחופשה מאולצת, תוך דרישה חד משמעית לטפל בעצמו במרכז גמילה מסקס, ורק אחר כך אולי יהיה לו לאן לחזור.

יותם מצא את עצמו מסתובב בחוסר מעש, מתכחש להתמכרותו לסקס, במיוחד עם נערות ליווי. הוא הרגיש כאילו חייו חסרי משמעות, והיו חסרים לו הריגושים של העבודה, במיוחד האפשרות לבלות לילות בארצות זרות במסגרת התפקיד עם נערות ליווי מזדמנות.

הוא עשה מעשה, והתפטר מעבודתו. לקח את חבילת הפיצויים השמנה, ועשה הסבת מקצוע.

"אני אהיה בעל מכון ליווי ויהיו לי נערות הליווי שלי", החליט, ויישם.

מכון הליווי של יותם היה ייחודי.

היו בו נערות ליווי אשר התמחו בסקס בסגנון של חדרי חקירות, וקהל הלקוחות שלהם היה מורכב בעיקרו מגברים אשר שירתו ביחידות מובחרות וסודיות. הן היו כנועות, יחד עם היותן חוקרות, משחקי התפקידים במכון הליווי הזה היו רבים ומגוונים, לא הרבה ידעו על מכון הליווי הזה, רק לקוחות מובחרים, אשר הסכימו לשלם כסף רב עבור הייחודיות של אותן נערות ליווי.

כמובן שיותם נהנה מכל העולמות, במיוחד מהסקס הזמין שהיה לו כל אימת שרצה.