ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


מוטי מצא את עצמו מסתובב ברחובות, מבלי לדעת לאן פניו מועדות. הוא ידע שביום מן הימים התמכרותו לסקס ולזיונים עם כל דבר שזז תהיה בעוכריו, אולם שום דבר לא הכין אותו ליום בו אשתו תזרוק אותו מהבית, כשתתפוס אותו מזדיין עם שתי נערות ליווי במסיבת רווקים, בה לקח חלק פעיל מאד.

לא עזרו לו תחנוניו, הוא מצא את עצמו בחוץ.

בלי משים הוא מצא את עצמו שעה ארוכה לאחר מכן עומד בפתחו של מכון ליווי, אחד מאלו שהכיר מקרוב.

אלונה הייתה אחת מאותן נערות ליווי ממכרות שעבדו שם, והיא הייתה בין הבודדות שיכלה להוציא ממנו גם את אשר על ליבו מעבר ליכולותיה המיניות האלוהיות.

מוטי קיווה בכל ליבו שתהיה שם באותו ערב, הוא היה זקוק לאוזן קשבת, מעבר לצורך העז שלו להרגיש את הזין שלו בתוך הכוס המושלם שלה.

הוא נכנס.

ולשמחתו, ראה אותה בפינת המכון, יושבת עם כוס יין לבן בידה.

במבט חטוף לעברו, כבר ידעה שהוא צריך נחמה, והיא קמה לעברו.

המקום היה שקט, קהל הלקוחות היה מצומצם ומובחר ולא כל אחד יכול היה ליהנות משירותיהן של אותן נערות ליווי במקום.

המאדם שלהן שמרה עליהן מכל משמר, וזאת מכיוון שהיא בחרה אותן בפינצטה. וכך גם את לקוחותיה.

מוטי היה אחד המועדפים, לקוח נאמן ודיסקרטי. בעל ממון רב ומפנק. הוא ידע לפרגן לבנות מהן נהנה, ולשמור את פיו סגור גם כשפגש אותן במקרה מחוץ לחדר המיטות.

הם נכנסו לאחד החדרים הפינתיים במקום, חדר מושלם עם אווירה אינטימית ומרגיעה. אלונה הורידה ממנו בעדינות את בגדיו, משכה אותו אחריה למקלחת. היא סיבנה אותו בשקט וברוך כשרעד תחת ידיה, עד שגופו נרגע והתעורר לחיים. כשהתכופפה על ברכיה, להכניס את הזין שלו לפיה, הוא הרגיש איך כל הדם התנקז לו למקום אחד. נעמד לו ברגע אחד, והחשמל שעבר בגופו מעונג העלה אותו לגבהים חדשים. הוא משך אותה כלפי מעלה, הרים אותה בזרועותיו, והנחית אותה בעמידה על הזין שלו.

הוא נכנס אליה כולו במכה, כשהיא שעונה על הקיר ומכילה אותו בתוכה עד סופו. הוא לא ראה בעיניים כשזיין אותה בפראות ובשתיקה, רק הגניחות נשמעו בחלל החדר. כשגמרו, אחרי כמה פעמים, שיתף אותה בקורות אותו.

את הסקס של לפנות בוקר הוא לא ישכח לעולם, הוא חדר אליה בתנוחות חדשות, מתרוקן בתוכה פעם אחר פעם, נרעד בזרועותיה כמו ילד קטן.