ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


מיכל תמיד חלמה על רווחה כלכלית, בחורה צעירה עם ראש על הכתפיים, חלומות גדולים לעתיד ונחישות עצומה להגיע לכל מקום ויעד שתציב לעצמה. אולם – מיכל נולדה למשפחה קשת יום, בת חמישית מתוך שבעה אחים ואחיות. אביה עובד כרתך באחד המפעלים באזור, ואמה הייתה מנקה בבתי ספר.

מיותר לציין שהמשכורות של הוריה לא בדיוק הספיקו, ומיכל זוכרת את עצמה ואת אחיה ואחיותיה יוצאים בחופשים לעבוד, על מנת לעזור להורים. מותרות מעולם לא היו בבית. יחד עם זאת, כולם יצאו ילדים מחונכים, מצטיינים בלימודים ועם אופטימיות לעתיד טוב יותר. כל אחד מהם הוציא תואר בלימודים אקדמאיים, והצליח לפלס דרכו בתחומו.

מיכל, סטודנטית שנה שלישית להוראה, מצאה את עצמה לא פעם מוותרת על יציאה לכוס קפה עם חברותיה לספסל הלימודים, וזאת מכיוון שבארנקה היו שקלים ספורים – והבחירה הייתה בין כוס קפה לבין נסיעות. השיעורים הפרטיים שנתנה לא הספיקו, ואחרי אינספור התחבטויות בינה לבין עצמה החליטה מיכל להיות נערת ליווי.

מיכל ידעה שההתחלה לא תהיה קלה, אולם אהבתה לסקס, הנתונים המדהימים שלה וההכנסה הגבוהה שתהיה לה בתור נערת ליווי הביאו אותה להחלטה הזאת.

לא הייתה לה בעיה לפרסם את עצמה. מודעה קטנה בעיתון יומי בעמוד אחורי הניבה תוצאות די מהר. כמו שצפתה, ההתחלה של מיכל בתור נערת ליווי לא הייתה לה פשוטה. אחרי כל מפגש עם לקוח היא קרצפה את עצמה שעה ארוכה, אולם לאט לאט מיכל מצאה את עצמה נהנית הן מיחסי המין והן מהכסף. שמה של מיכל הלך לפניה, שם של נערת הליווי האיכותית, היודעת לספק את לקוחותיה, הדיסקרטית והנעימה, הנקייה מאד והאש במיטה.

מיכל שמרה על מעגל לקוחות קבועים ואיכותיים. את דבר עבודתה היא שמרה כמובן בסוד ממשפחתה וממכריה. היא ידעה לנתב את צעדיה הכלכליים בתבונה, מבלי לבזבז מעל ומעבר. היא סיימה את לימודיה בלי טרדות כלכליים, עם חסכון בחשבון הבנק שלה. מיותר לציין שמיכל עדיין עובדת בתור אחת מאותן נערות ליווי, תוך שמירה על פרטיות מקסימלית שלה ושל לקוחותיה.