ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


כשסיימו בוגרי מחזור א' את לימודי הסמסטר האחרון בפקולטה לרפואה, לפני תחילת שנת הלימודים האחרונה, הם החליטו לנסוע לטאבה למסיבת חוף מלאת בירות, אוהלים, חופש ואתנחתא של שבועיים לפחות לפני החזרה לשנת הלימודים האחרונה שציפתה להם.

הם היו חייבים חופש ודחוף. שנת הלימודים שעברו הייתה כל כך אינטנסיבית, שהם לא מצאו זמן לנשום, והם הרגישו שאם הם לא ייקחו קצת אוויר, הם יאבדו את עצמם לדעת בדרך לתואר.

אז עשרה בחורים צעירים ונמרצים החליטו לצאת לטאבה. הם היו חבורה מגובשת מאד, מתחילת הלימודים הם היו ביחד לטוב ולרע, דרבנו, עזרו, תמכו אחד בשני ועודדו ברגעים הקשים של הלימודים ובלילות ללא שינה לקראת המבחנים הקשים של הרפואה.

סקס היה מן הסתם מחוץ תחום, למי היה זמן? והם ידעו בינם לבינם שבטאבה הם יפרקו כל עול ויחזרו בכוחות מחודשים ועם אנרגיות להסתער על שנת הלימודים האחרונה במלוא הכוח.

עוז היה חוד החנית של החבורה, עוד בטרם נסיעתם לטאבה הוא החליט לעשות מעשה ולארגן קבוצה של נערות ליווי, אשר תצטרף אליהם לטאבה לשלושה ימים מלאים בחוף. כסף לא היווה בעיה לעוז. הוא הגיע מבית עשיר ביותר, וכרטיס האשראי שברשותו היה עם תקרת אשראי גבוהה במיוחד, בחשבון הבנק שלו תמיד הייתה יתרת זכות של כמה וכמה עשרות אלפי שקלים, והוא החליט שזאת המתנה שהוא מעניק לו ולחבריו בחופשה הזאת בטאבה. הוא היה נחוש בדעתו שזו תהיה חופשה בלתי נשכחת לחלוטין.

כשהחבורה הגיעו לטאבה, אף אחד מהם לא הכין את עצמו לקרת הבאות. בשעות הערב הצטרפה אליהם קבוצת בנות יפיפיות. הם לא הבינו איך ולמה הבנות ניגשות לעוז בטבעיות, ולאחר כמה דקות שיחה, עוז הגיע עם הבנות והציג אותן בפני חבריו כחבורה של נערות ליווי אשר תהיה צמודה אליהם בשלושת הימים הקרובים.

השמחה הייתה בשמיים, האורגיות שהיו שם היו אורגיות חסרות מעצורים ונטולות כל צניעות לחלוטין. הבנים שחררו לחצים ומילאו מצברים, וכשחזרו לשנת הלימודים האחרונה שלהם בפקולטה, הם חזרו חדורי כוח ומוטיבציה עם אנרגיות לסיים את השנה האחרונה והקריטית.