ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


החיים שלי השתנו לאחר אותה מסיבה, הידיעה התפשטה והפכתי מקובלת, גברברים התחילו להזמין אותי לדייטים, טוב, אני יודעת שזה לא דייטים של אהבה שבהם אמצא את בעלי לעתיד, אלה דייטים של קולג', של החיים הטובים והפרועים שלא היו לי עד עכשיו, ריטואל די קבוע של ללכת למשחק של נבחרת הקולג' בפוטבול או כדורסל או האבקות, לקחת אותי לאיזה בר ולהשקות אותי כמה בירות בשביל המצב רוח, ומשם לסיים את הלילה במיטה שלו, קצת מזמוזים וקצת נשיקות, אפילו כאלה צרפתיות רטובות, ו…יאללה, לפתוח רגליים ולקבל אותו באהבה לתוכי ו…תתפלאו, הציונים שלי לא רק שלא ירדו הם אפילו עלו!

"מה? צריך לגוון, לשמור על עוד אלטרנטיבות" דולי הסבירה לי לקראת עוד סוף שבוע שבו ב- ββΛ לא התקימה מסיבה, "באלפא-פאי-דלתא יש מסיבה ובדקתי, הם ישמחו לקבל אותנו" היא חייכה לעברי, "ואל תשכחי אחותי, אין מתנות חינם! גם בדיקה נחשבת" היא ציחקקה והוסיפה וככה מצאתי את עצמי עומדת ליד דלת בית אחווה אחר שעל הקיר שלו מצוייר באדום απΔ ועל הדלת תלוי השלט "כאן מסיבה! הכניסה לחברי אלפא-פאי-דלתא ומוזמנות בלבד".

מבפנים שמעתי קולות חוגגים, הבטתי בדולי שעמדה לידי במבט שואל. "אני רוצה אבל רק את תחליטי" היא חייכה לעברי, נערות ליווי בתל אביב.

ידעתי בדיוק מה יקרה לנו כשאדפוק והדלת תפתח, הפעם שתינו נצטרך להתקבל כחברות חדשות על כל המשתמע מכך, ידעתי גם שכשנכנס לא תהיה לנו אפשרות להתחרט, עוד מבט לעברה שזה בחיוך מעודד ולקחתי נשימה עמוקה, הנפתי את היד ועם חיוך על שפתיי דפקתי.