ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


ידעתי מה לעשות, דולי הסבירה לי, קודם נישקתי אותו, נשיקה קולנית שכולם ישמעו, אחר כך פניתי אליו, אל איבר הזכרות, ואמרתי בקול "אני סֶם, נעים להכיר אותך" ואז התחלתי למצוץ לו, מרגישה בפי את הטעם ויודעת שהערב הוא כבר זיין לפחות פעם אחת אם לא יותר, ממשיכה להשמיע קולות הנאה ותֵּאָמֵר האמת שלא הייתי צריכה לזייף, נהניתי. "ביץ'," הוא משך את עצמו מתוכי וצעד קצת אחורה, "עכשיו תגידי שלום לכוס המלכותי!" ושמעתי מישהי מתקרבת וכוס נצמד לשפתיי ואני, כמו אוטומט, נישקתי אותו, גם הפעם נשיקה קולנית שכולם ישמעו, אחר כך ליקקתי, ליקוק ארוך עם הלשון לאורך כל החריץ הרטוב שלה, שגם לפי הטעם שלו גם שם כבר ביקרו הערב ואפילו גמרו, ואז, כשאחד המלווים דאג להצמיד את ראשי חזק לערוותה, התחלתי לפנק אותה, מלך המסיבה נתן לה להנות קצת לפני שהפסיק אותי, "ועכשיו ביץ' בואי תגידי שלום לכל שאר חברי האחווה!"

אחד אחר השני תשעת חברי האחווה האחרים עלו ועשיתי הכרה עם הפין שלהם, קודם נשיקה קולנית, אחר כך "נעים מאד אני סֶם" ואז מציצה, לא כזאת כדי שיגמרו לי בפה, מציצה לצורך ההשפלה שלי, שיהיה ברור מי פה בעל הבית ומי האורחת, תשעה פינים שונים, חלקם גדולים וחלקם בינוניים, שהמשותף להם הוא שעל כל כולם טעמתי טעם גמירות, כולם ביקרו כבר הערב בכוס אחד לפחות לפני שמצצתי אותם ואתם יודעים מה? זה דווקא חירמן אותי והייתי כל כך רטובה שהרגשתי טיפות מחליקות שם בין הרגליים שלי כשגמרתי למצוץ את האחרון, נערות ליווי בירושלים.

לא נתנו לי זמן לנוח, הערב קצר והמלאכה מרובה, שני הגברברים שחזרו לעמוד לצידי הרימו אותי והעמידו אותי חזרה על הרגליים. "חברים ואורחות" המלך הכריז בקול הבס שלו ושמתי לב שהם מקפידים להדגיש חברים ואורחות ולא חברות, אולי כדי להדגיש את הבדלי המעמדות ביננו,. שקט השתרר בסלון. "את!" ולפי ה'כן' שנשמע ידעתי שהוא פנה אל דולי, "האם מותר להמצא בסלון עם בגדים?".

"לא, אדוני המלך" ושמעתי שמחה לאיד בקולה למרות שאחר כך היא לא הודתה בכך.

"ומה אנחנו עושים למי שלבוש?"

"מפשיטים"

"איך?"

"גוזרים!"

"אז בואי" הוא הזמין את דולי, את הבאת אותה אז את תתחילי.

היא התחילה דווקא עם החצאית שלי, הרגשתי אותה מרימה אותה קצת וגוזרת, מורידה חתיכה אחר חתיכה וחושפת, קודם את הירכיים, אחר כך את התחתונים וכך ממשיכה ועולה עד שנשארתי רק עם חגורת הגומי ורק אז היא חתכה גם אותה ונתנה לה ליפול לרצפה.

"מלכתי, תתכבדי" והבנתי שהוא מסר לה את המספרים. חשבתי שהיא תגזור לי ת'חולצה אבל היא הפתיעה אותי, אחזה בגומי החוטיני שלי, משכה מעט, גזרה אותו בצד אחד והרגשתי איך הבד מחליק לצד השני ושפתי הכוס שלי נחשפו בפומבי, עוד משיכה קלה, עוד גזירה וגם הצד השני נחתך והחוטיני הקרוע צנח לרצפה בין רגליי ונחשפה מברשת שיער ערוותי המטופחת, "את מחביאה שם משהו" המלכה ציחקקה ורעד עבר בגופי כששמעתי זמזום חד שמתחיל, "בואי נבדוק" הרגשתי ברזל קר ורוטט מוצמד לשולי הבטן שלי ומתחיל לרדת, מתחיל לספר את שיער ערוותי לקול מצהלות הקהל המביט, מוריד פס אחר פס עד שכל המברשת ירדה.

"סטף, בוא תתכבד" מלך המסיבה הזמין מישהו מחברי האחווה וזה עלה והתחיל. אם המלכה עשתה את זה מהר הוא לקח את הזמן, גוזר חתיכות קטנות ומנצל את הרגע לגעת בעור שנחשף וללטף, למזמז, רק שלא רק החתיכות היו קטנות גם החולצה ומהר מאד גם היא נעלמה.

את החזיה הוריד לי המלך. קודם הוא גזר את הכתפיה השמאלית, אחריה את הימנית, הייתי עם חזיה ישנה כי היה לי חבל שיגזרו לי אחת חדשה והגומי בקושי הצליח לאחוז ולשמור על שדיי שלא יברחו, רגע הכל נעצר מסביבי, רק קריאות העידוד "גזור! גזור!" הדהדו מסביב, רעד עבר בגופי כשהרגשתי את להב המספרים מחליק בין שדיי ו…'ווייש' שמעתי את רעש הגזירה והרגשתי איך החזיה נופלת ושדיי הגדולים נחשפים לעין-כל, "תעשי כבוד למלך, מרפקים לאחור!" אחד הגברברים שלצידי סינן בין שיניו ואני מתחתי אותם והצגתי לראווה את שדיי במלוא תפארתם והרגשתי איך זוג ידים מסוקסות בודק לי אותם, מקפיצים, ממשמשים וממזמזים.

בזמן שאחד הגברברים שיחרר את ידי הקשורות מאחורי עורפי שמעתי רעש, מישהו הביא משהו והניח אותו לפניי, "תתכופפי, ביץ'!" שמעתי את המלך והגברברים עזרו לי להתכופף. הרגשתי שאני נשענת עם הבטן על המושב של כסא בר גבוה, מצד אחד שלו רגליי נצבו על הרצפה, מפושקות שלא לאבד שיווי משקל, ומצד שני שלו ידיי, שבאופן אינסטינקטיבי תפסו ברגליי הכסא לא ליפול, הראש והשדיים שלי. "ביץ', את הולכת לחטוף את הזרג המלכותי!" שמעתי אותו הולך מסביבי ונעמד מאחורי, "רוצה לחטוף?" הרגשתי את זקפתו הנוקשה נלחצת בין רגליי.

"כן אדוני המלך" לא שכחתי את מה שדולי הדריכה אותי.

"אז תתחנני!"

לשניה קפאתי, מה הוא חושב לעצמו? הוא רוצה לזיין ואני צריכה להתחנן? אבל נזכרתי למה באתי לפה, להפוך למקובלת, ומחלתי על כבודי, "זיין אותי אדוני המלך" צרחתי בכל כוחי, "זיין אותי, תקע לי ת'זרג המלכותי שלך, הביץ' רוצה להרגיש את הזרג המלכותי שלך בין הרגליים שלה!" ואני לא יודעת מאיפה זה בא לי כי כל מה שדולי אמרה לי זה שאני צריכה להתחנן, לא מה להגיד ו…אולי זה הייתה החרמנות שבי שדיברה מגרוני, הרבה זמן אני לא זוכרת שהייתי כל כך מיוחמת.

לרגע הוא התמהמה, נהנה לראות אותי נדרכת, "דפוק!", "דפוק!", "דפוק!" שמעתי את הנוכחים בסלון, גברים ונשים, מעודדים אותו, "כן, דפוק אותי" הוספתי גם משלי בקול צרוד בדיוק במידה החושנית והמפתה ואיך אומרים? ביקשתי קיבלתי, הרגשתי איך ראש הזין נלחץ עוד קצת, מפשק את שפתי הכוס המגורות, שתי ידים חזקות אחזו במותני, לא ידעתי למה בדיוק לצפות, כשעיניי מכוסות לא ראיתי מה הוא הכין לי, הרגשתי שהוא מתכונן ו…"פאק" התנשפתי בקול כשכל הזין שלו ננעץ עמוק לתוכי במכה אגן אחת חזקה, זין גדול ושמן הרבה יותר ממה שציפיתי, "אימא'לה" צרחתי כשהוא הוסיף ודחף עד ששיער ערוותו נמחץ אל ישבני, ואז הגיעה ההשפלה הגדולה כש…"כן!" צרחתי בקול צווחני של מי שתכף גומרת, "כן, הביץ' אוהבת את מה שדחפת לה, כן, בבקשה, עוד! נקנק לביץ' ת'צורה!" וגמרתי, הרגשתי את הפיצוץ בתוכי, את הכיווצים החזקים בנרתיק והכוס הנשטף בצוף-תאוותי-השמנוני, "כן!" המשכתי באותו טרוף חושים שלי, "הביץ' גמרה" הודעתי באותו קול צווחני, "הביץ' מתה על מה שהזרג המלכותי עושה בתוכה".