ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


מלך המסיבה טחן אותי, זיין אותי מהר וחזק ואני גמרתי עוד פעמיים לפני שהוא גמר בתוכי, מִילֵּא לי ת'כּוּס באותו נוזל גברי סמיך וחמים שכל כך חיכיתי לו, צרחתי בקול, מהנאה כמובן, והרגשתי שגם הוא נהנה, אשה מרגישה אם הגבר שעושה אותה נהנה או רק עושה את חובתו.

מלך המסיבה גמר ויצא, "אל תזוזי!" אחד הגברברים שעמדו כל הזמן לצידי לחש לי, "נשאר עוד פתח אחד שעוד לא טיפלנו בו" הוא ציחקק.

חשבתי שיתנו לי רגע לנוח, להרגע מהאורגזמה החייתית שרק הרגע התפוצצה בתוכי והשאירה אותי ללא נשימה אבל למלך המסיבה הייתה תוכנית אחרת, "חברים" הוא פנה לחבריו, "את הכבוד לפתוח לה ת'תחת" הוא ציחקק, ואיתו עוד רבים בקהל, "נעניק הערב לג'ו החוגג היום יום הולדת" ומחיאות כפים נשמעו מכל עבר, "יום הולדת שמח ג'ו, התחת שלה עמד לרשותך".

"תתכונני, אני הולך לפתוח לך ת'תחת" הגברבר לצידי רכן לעברי ולחש לי, אחר כך הרגשתי שמישהו מזלף כמות נדיבה של ג'ל שמנוני וקר לפי הטבעת שלי, לפחות הם מהמתחשבים, ואז הרגשתי את כפות ידיו על פלחי ישבני, מותח ומפשק והזין שלו מחפש את דרכו ונצמד לפי הטבעת שנחשף.

אחזתי חזק ברגלי כסא הבר שעליו אני נשענת, נשכתי שפתיים, אני לא בתולה שם, יש לי נסיון ואני יודעת שיכאב שם כשהוא יחדור לישבני והחלטתי שלפחות את ההשפלה שישמעו אותי צועקת כשזה קורה אני הולכת לחסוך לעצמי, "תודה חבר'ה, מתנה מצויינת" הגברבר ציחקק ו…דחף, לחץ בחוזקה, לרגע פי הטבעת התנגד ואז החומה נפרצה, הרגשתי את הכאב המוכר, כאילו דחפו לי שיפוד מלובן שם לתחת, נשכתי שפתיים הכי חזק שיכולתי והצלחתי לחסום את צעקת ה"אייי!!" שאיים להתפרץ, "זהו, פתחתי אותה" הוא הודיע בקול לכולם, אחז במותני והתחיל לזיין לי ת'תחת! נערות ליווי באילת .

הוא נֶהֱנָה כבר מההתחלה, לי לקח קצת יותר זמן אבל לאט לאט התרגלתי, טוב להתרגל קצת קשה כשמישהו משפשף את הזין הנוקשה שלו בפי-הטבעת- שלי שכל כך מתוח סביבו ומחמם אותו, יוצר מִן צריבה שידעתי שתלווה אותי גם מחר, אבל הכאב הגדול הלך ונחלש והתחלתי להנות מזה.

שלושה סוגים של בנות אני מכירה, בנות שלא מוכנות אפילו לשמוע על זיון בתחת, חלקן אפילו לא ניסו לפני שהחליטו, ואותן אני לא מבינה, בנות ששונאות אבל מוכנות לעשות את זה רק כדי שהחבר שלהם לא יעזוב אותן, ומהן אני נגעלת, ובנות שאוהבות את הכאב המחרמן הזה ובשבילו מוכנות לשלם את המחיר המתבקש, ואני אחת מהן, כך שלא פלא שמרגע שהתחלתי להנות גם התחלתי לגנוח, גניחות יצריות שהתחילו חלש והלכו והתגברו ורק עודדו אותו להגביר את הקצב, לכתוש לי ת'תחת בתנועות חזקות וגונח בקול, מספר לחברים עד כמה הוא נהנה מהמתנה שהם סידרו לו.

הקולות מסביב לא השאירו ספק שאני לא היחידה בחדר שמזינים אותה. קולות מציצה קולניות התערבבו בהתנשפויות יצריות של גברים מזיינים וגניחות תאוותניות של נשים נהנות, הברות מושחתות חסרות פשר ומילים זימתיות מלאות משמעות מלאו את חלל החדר ולרגע הצטערתי שאני לא יכולה לראות אבל אז חשבתי שאולי דווקא בגלל זה, בגלל הנסתר, אני מתחרמנת עוד יותר ואכן התחרמנתי, הרגשי איך אני מטפסת במעלה האורגזמה ו…"קחי ביץ'!" הגברבר טפח על ישבני בכפות ידיו ונצמד חזק לאחוריי, "קחי ביץ', קחי!" הרגשתי את המטח הראשון נורה בתווך עכוזי והצטרפתי, גמרתי, עצמתי עיניים, הרגשתי עוד מטח של אותו נוזל חמים ממלא את ישבני ופיצוץ האורגזמה השתולל בגופי.

"אל תזוזי" הגברבר השני לחש לי ואני נשארתי במקומי. "חברים," שמעתי את קולו של מלך המסיבה, "הגיע הזמן להחליט אם אנחנו מאשרים אותה" הוא עצר לרגע, "לכולכם היא מצצה, אני, כמי שדפק אותה, יכול להמליץ בחום, ג'ו, אתה ביקרת בתחת שלה, מה דעתךָ?"

"ממליץ" שמעתי את ג'ו לצידי ומקולו היה ברור שהוא מחייך בהנאה.

"אוקיי, שמעתם את חוות הדעת שלנו אז בואו נצביע, מי בעד?"

לרגע היה שקט.

"מי נגד?"

שוב שקט.

"חברים ברוב מוחלט החלטנו לאשר את… ביץ', איך קוראים לך?" הוא טפח על ישבני.

"סֶם"

"ברוב מוחלט החלטנו לאשר את סֶם כמתאימה להתארח במסיבות שלנו ו…" "עכשיו קומי" אחד הגברברים לחש לי ושניהם תמכו בי מהצדדים עד שהתייצבתי, "הגיע הזמן לפתוח לה את העיניים" והרגשתי איך משחררים את הצעיף שכיסה את עיניי.

לרגע הסתנוורתי מהאור אבל מהר מאד התמונה הסתדרה ונשארתי בהלם, חדר מלא בגברברים ונשים עירומים העסוקים בסקס מכל הסוגים, אשה אחת על הברכיים מצצה לגבר שנשען על הקיר, על מזרון בפינת החדר גבר אחר שכב בין רגליה של מישהי וירד לה, על מזרון אחר מישהי על ארבע חטפה מאחורה וממש לידה מישהי אחרת דהרה על אחד הגברברים בתנוחת הקאו-גירל (Cow-Girl), שתי בנות שכבו זו ליד זו על שולחן הפינג-פונג הגדול שעמד בצד אחר של החדר ושני גברברים עמדו וזיינו אותן ואת דולי ראיתי נשענת בתנוחת המזכירה על אותו שולחן פינג-פונג וגברבר שרירי מנבחרת הפוטבול טוחן אותה בהנאה והיא גונח בקול ומחייכת באושר.

"סֶם" מלכת המסיבה אחזה בידי ועכשיו זיהיתי אותה, לומדת איתי באחד מקורסי המתמטיקה, לא בדיוק העפרון הכי מחודד בקלמר כמו שאומרים אבל יפה כמו דוגמנית, ופעם אפילו ביקשה ממני עזרה באיזו בעיה שלא הצליחה לפתור, "בואי," היא הובילה אותי אחריה חזרה למבואה, "לפני שאת מתחילה לחגוג אני צריכה לוודא שאת מכירה את הכללים והחוקים של המסיבות האלה".

דולי אומנם עדכנה אותי אבל תמיד טוב לשמוע עוד מישהו, אולי דולי שכחה משהו, אז הקשבתי בשקט.