ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


מעולם, בכל ימי חיי לא דמיינתי, אפילו בחלומות הפרועים ביותר, שאני אזדיין עם אחותי החורגת. בכל קנה מידה נורמלי – זה חולני!

גדלנו ביחד מאמצע גיל ההתבגרות שלנו, והיא נכנסה לחיי ולחיי אמי כשאני הייתי בן 15, והיא הייתה בת 14.

אבא שלה, אוריאל, ואימא שלי, חבצלת, הכירו באתר היכרויות, בפרק ב' של החיים שלהם, כשכל אחד מהם הגיע גרוש כבר כמה שנים למערכת יחסים הזאת. הם התחתנו אחרי שנה של זוגיות מלאת אהבה והבית התנהל כיחידה אחת. הודיה, אחותי, ואני נקשרנו מהר מאד אחד לשנייה וכמעט מיד הפכנו להיות חברים טובים, מעבר להיותנו אחים חורגים. כל מי שהכיר אותנו בשנים אחר כך ראה בנו אחים לכל דבר ועניין, וככה גם הרגשנו.

משהו העיב שם תמיד על האידיליה הזאת ביני לבין הודיה, ואף פעם לא ידענו להגדיר מה יש לנו. תמיד תירצנו את העננה הזאת כמשבר גיל ההתבגרות, לחצים של הלימודים, לחצים בצבא, בני ובנות זוג שלנו ועוד מיליון ואחת סיבות ותירוצים. מי חשב בכלל על סקס בינינו? בואו, נו, באמת…

יום אחד באתי הביתה, על מנת לבקר את אימא ואוריאל מהצבא. הייתי בישיבת מטה בקריה (אני בקבע) ובדרך לבית שלי עצרתי בבית ילדותי. פתחתי את הדלת עם המפתח שלי ונכנסתי. שקט בבית, עליתי לחדרי הישן, ועברתי ליד המקלחת, שהייתה פתוחה. שם ראיתי את הודיה ערומה לראשונה, מתקלחת. מה שעבר לי בגוף באותו רגע, חשבתי שאני מת במקום. היא מושלמת! נעצרתי ובאותה שנייה הודיה הסתובבה להושיט ידה למגבת וקלטה אותי עומד בוהה בה, מזיין אותה בעיניי. לא היינו צריכים לומר מילה, היא הרגישה את אותו דבר. הזיון הראשון שלנו היה במקלחת, תוך כדי עמידה, כשאני משעין אותה לקיר ודופק אותה בכל כוחי. אנקות ההנאה שלנו תאמו להפליא.

לא יכולנו להמשיך בבית ומצאנו לנו דירה דיסקרטית כזאת שמארחות בה נערות ליווי , שבה היינו נפגשים על בסיס כמעט יומי ומזדיינים בכל סנטימטר באותה דירה דיסקרטית.

כשיגיע הזמן נשתף, בינתיים אנחנו נהנים אחד מהשנייה, ומנסים למצוא את הדרך להוציא את אהבתנו לעולם.