ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


יום המפגש היה אמור, גם הוא, להתקיים באוניברסיטה. קדמה למפגש האישי, סדנה סביב שולחן עגול, בנושא זוגיות ומשפחה, בקבוצות אוכלוסייה שונות בארץ והשפעות הדור השני לשואה, על מבנה התא המשפחתי.

השתתפו בסדנא, עוד 8 חוקרים, כולם ישובים סביב שולחן עגול גדול המכוסה במפה לבנה הגולשת מטה.

פרחים וקנקני שתייה, צבעו חגיגית את המפגש, שהנחה פרופ' אילן בנועם ובהומור חביב.

כשנכנסה נאטשה, כבר הסבו רובם מסביב לשולחן ואילן רמז לה בחיוך, לשבת בכיסא שלצידו.

נבוכה מהמחווה, התיישבה סמוקה בכיסא שלידו, ירכה נוגעת בירכו, קרובה אליו כל כך.

ריח הבושם הגברי, הזכור לה כל כך מאותו ערב מסעיר, הכה בנחיריה והסעיר אותה למן הרגע הראשון, לא עברו דקות אחדות, תוך כדי דיבור, כשאילן נראה מרוכז בדיון, חשה לפתע נאטשה, את ידו יורדת אל מתחת לשולחן ומגששת על ירכה, מרימה מעט את חצאיתה ונוגעת בבשרה הגלוי והרך.

נאטשה נרעדה נדהמת, זרמים של התרגשות חלפו לאורך גופה, לחייה הסמיקו באחת וידה ירדה מיד אל מתחת לשולחן, מנסה להדוף את כף ידו הגדולה והחמה.

אצבעותיו נצמדו לבשר ירכה הרך, מעסות ומלטפות, כשידה מנסה בחוסר הצלחה להרחיקן משם.

הוא המשיך ודיבר בנינוחות, ובאותה עת, אחז בידה העדינה ומשך אותה אל עבר מכנסיו, מיד חשה נאטשה באברו הדרוך הממלא את מכנסיו בתפיחה גדולה, היא משכה את ידה במהירות, חשה כיצד גופה מגיב למגע באיבר הקשה המצפה למגעה, נאטשה כבשה ראשה בניירת שלפניה מבקשת להסתיר את הסערה שהתחוללה בקרבה.

ידו חזרה שנית אל ירכה, מרימה עוד יותר את שובל חצאיתה ונוגעת בבשר הרך העדין והרגיש של פנים ירכיה, אצבעותיו ליטפו, עיסו ונעו בעדינות, על עורה החשוף, עולות מעלה אט אט, דוחקות בה לפשק את רגליה הצמודות, נאטשה הרגישה כיצד גופה נכנס לריגוש, נוזלים הציפו את ערוותה, שדיה התנפחו, תאבים למגע ולשונה הרטיבה את שפתיה שייבשו, ציפורניה ננעצו בידו מנסות למנוע את פלישתו, נערות ליווי בתל אביב.

כל כך רצתה ובאותה מידה חששה, שמא מי מהיושבים יבחין במתרחש, אבל כולם היו קשובים לדעות ולרעיונות שנשמעו מפי הסובבים, בעוד ידו של אילן חודרת אל בין רגליה, מפשקת אותן מעט ועולה מעלה, אל בין ירכיה, אל הבשר הרך והרגיש, המוביל אל מקדשה, שהיה כבר מוצף ברטיבות מטריפה.

גופה רעד על המושב כשנעה, ללא שליטה, קדימה עם אגנה, מאפשרת, מייחלת לידו לנוע בין ירכיה, אצבעותיו הארוכות הגיעו אל תחתוניה הרטובים, מנסות להשתחל אל נרתיקה מהצד, חשות בשיער ערוותה הרך, שהיה כבר רטוב ומזמין.

כשחלפה אצבעו על שפתותי ערוותה, מנסה לחדור פנימה, אל הרטיבות החמה, נרעדו רגליה של נאטשה, לא יכלה יותר לעמוד בהתרגשות, בתנועה חזקה ומהירה, דחפה והרחיקה את ידו מבין רגליה, הצמידה את רגליה ושיפרה את ישיבתה, בצורה שלא תוכל ידו לגעת בה.

אילן הבין את תגובתה ומשך את ידו ממנה.

נאטשה לא זכרה דבר מהסדנה, נסערת ולוהטת ישבה בשקט עד שהסתיימה, וכשקמו כולם, נותרה יושבת דקה ארוכה, מתאוששת מהחוויה שעברה, קמה מכיסאה, יישרה את בגדיה וניהלה, דקות ארוכות, שיחת חולין עם חלק מהנוכחים, כשמבטה מנסה ללכוד את מבטו של אילן שסבב גם הוא בין הנוכחים, מדי פעם העיף אליה מבט ועיניו הכחולות סיפרו לה על ערגתו אליה.

הנוכחים התפזרו בהדרגה, מותירים את אילן עם נאטשה, הוא חייך אליה ואמר בקול רגיל, שהמפגש שלהם יערך בעוד חצי שעה בלשכת המנכ"ל, בקומה העליונה. ויצא.