ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


ידו קירבה את ראשה לעבר פניו, היא ניסתה להתנגד, אבל הוא התעקש, לא הרפה, לבסוף הצליח ללכוד את שפתיה בשפתיו ונשק לה ברכות.

התנגדותה נעלמה, עצמה את עיניה, ראשה מוטה לאחור, מתמכרת לנשיקה, שפתיהם נצמדו, ידיו אוחזות בפניה, לשונו החלה נעה על פני שפתיה הסגורות, אט אט פתחה מעט את פיה בחשש, לשונו החליקה פנימה, מגששת אחר לשונה, קולות מחאה עמומים נשמעו, שפתיו לא הרפו, אט אט הפקירה את שפתיה פתחה את פיה ולשונו נעה אל תוך פיה.

"אהמהם ", נאקת עונג פרצה בקול מפיה, ידיה עלו, חופנות את ראשו, מלטפות את תלתליו, לשונה יצאה בהיסוס אל לשונו, חשה בטעמו המטריף, שפתיה היו רטובות ופשוקות, נשיקתם נמשכה ונמשכה.

כשפתיו יונקות את שפתה ירדה ידו אל שדיה, חולפת על חולצתה מועכת שד ועוד שד, ידה ירדה בהיסוס, עוברת על חזית מכנסיו, מעבירה את אצבעותיה על התפיחה המעידה על הזין הזקוף המסתתר שם.

הוא הרחיק אותה מעט, ידיו פרפו את כפתורי חולצתה, ידו חדרה אל מתחת לחזייה, מוצאת את בשרה הלבן החם והמגורה, ובשתי אצבעות צבט את פטמתה.

גופה נרעד, חשה את נרתיקה מתמלא בנוזל תאוותה, ידה האחת חבקה את ראשו בכוח, השנייה התירה את חגורת מכנסיו, היא שלחה אותה פנימה ולפתה את הזין החם , שפתיו נצמדו אל פיה, חולצתה הפתוחה לרווחה חשפה את שדיה החבוקים בחזייה, הוא שלח ידו אל גבה, שחרר את תפס החזייה, פשט מעליה את חולצתה וחזייתה, כשהיא עוזרת לו, החזייה והחולצה נפלו לרצפה, שדיה הכבדים, המלאים, פרצו החוצה, פטמותיה הזקורות בלטו במרכזם, אצבעותיו מעכו את שדיה, מגרדות את הפטמות, סימני אצבעותיו ניכרות על הבשר הלבן הרך, היא החלה נושמת בכבדות ואנקות עונג פרצו מפיה, "אילן זזזההה טובבבב, אני… אני… מעולם..".

שפתיו ירדו אל שדה, לכדו את פטמתה, יונקות אותה, נערות ליווי באילת.

קולות צרודים פרצו מפיה, ידיה הידקו את ראשו אל שדה, קולות העונג שפרצו מפיה היו חזקים וניכר היה שהיא לא יכולה לעמוד אל מול העונג והתאווה שהשתלטה עליה.

ידיו חפנו את השדיים המלאים כששפתיו מוצצות את שדיה ופטמותיה לסירוגין, שיניו נשכו את הפטמות בעדינות כשהיא נאנחת בקול צרוד מחבקת ומהדקת את ראשו אליה.

הוא השכיב אותה על המיטה, לכד שוב בשפתיו את שפתיה, ידו ירדה אל ירכה, מלטפת את רגלה מהברך עולה מעלה אל מתחת לחצאית נוגע בתחתוניה, רגליה נצמדו לוכדות את ידו ביניהן, שפתיו מצצו בחזקה את פטמתה שהזדקרה עד כאב, ברכו חדרה אל בין רגליה, היא נעתרה ופישקה את רגליה, מניחה לידו ללטף את הגבעה התפוחה שבין רגליה, אצבעו חלפה לאורך החריץ הרטוב, דוחקת את תחתוניה פנימה אל הרטיבות שהציפה את אברה הלוהט.

בעוד שפתיו יונקות את פטמתה עלתה ידו מעלה וחדרה פנימה אל מתחת לתחתוניה חשה בשיער המקורזל העוטף את מקדשה הסגור, אצבעו נחתה על דגדגנה מוצאת אותו זקור ומתוח, רגיש לכל נגיעה, אגנה נע בקצב אצבעו כשראשה מוטה לאחור, היא מתקשה בנשימתה, קולות עונג נפלטים ללא שליטה מפיה, ידו החלה נעה על פני אברה כשאצבעו חודרת אל תוכה בעדינות.

"ככןןןן", היא צרחה מעונג, "ככןןןן , תכניס עוד אצבע", שתי אצבעותיו חדרו אל תוך נרתיקה הרטוב והחם, כשאצבע שלישית מתרכזת בדגדגן, ובתנועות מהירות החל מניע את ידו בתוכה מוביל אותה אל שיא שלא ידעה כמותו מימיה, ידו השנייה שחררה את הזין הזקוף ממכנסיו, מוביל את ידה עליו, אצבעותיה עטפו את הזין, מועכות אותו בהיסוס, מניעה את ידה מעלה ומטה בתנועות איטיות כשידו נעה במהירות על אברה, אגנה החל נע בפראות בקצב ידו, כשידה המעסה את הזין, מצטרפת לקצב המטורף, שניהם גנחו בקולות צרודים, רגליה פשוקות לרווחה כשידו שבתוכה, נעה במהירות,