ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


הוא ליטף את שיערה הרך והטביע את אצבעותיו בתוכו,

רפרף על מצחה הגבוה ועיניה העצומות, ריסיה מדגדגים את כריות אצבעותיו, צייר את גשר אפה וגלש עד קצהו הסולד, גורם לה לצחקק לעומתו, ליטף את לחייה העדינות ותנוכי אוזניה הקטיפתיים, וירד לאורך הוריד הפועם בצד צווארה דרך עצם הבריח אל מפתח לבה, מתווה שביל בין שדיה הצחורים שהגיבו לגירוי בזקיפת פטמות מתגרה.

הוא גחן וקלט פטמה אדמונית וקשה בשפתיו, מעביר עליה את לשונו, מוצץ ונושך קלות, ידו חופנת את שדה השני ולשה אותו באצבעות תאוות.

גופה נע בחוסר מנוחה, אגנה עלה וירד וירכיה נפתחו ונסגרו ברטט.

ידו גלשה במורד בטנה, מתעכבת בדרכה על הפופיק הקטן ויורדת הלאה, נענית לקריאת גופה המתוח.

כשחדרה ידו אל בין ירכיה שוב, היא הידקה אותן בחוזקה, משפשפת את עצמה על ידו השבויה, נשימותיה שוב שורקות באוזניו, חזה עולה ויורד, הולם בפראות מול שפתיו, "לא שבעת?", שאל בחיוך.

"ממה שאתה מעניק לי, לא אשבע לעולם, עד עכשיו טעיתי כשחשבתי שאני חיה, אלה הם החיים, שאני רוצה לחיות".

הוא פישק את ירכיה מעט, החדיר שתי אצבעות לפתח הלוהט והרטוב, היא נעה עליהן בטירוף, יונקת ומשחררת, מוצצת ופוערת, מכווצת ומרפה, נמתחת כמיתר למולו.

אנקות תאוותה שלחו חצי אש בכל גופו ואצבעותיו נעו בתוכה בקצב שהכתיבה.

"אהההההההה" נשמעה זעקה מגרונה, כשאורגזמה נוספת היכתה בה.

זעקתה המתוקה, שנגרמה מתנועות אצבעותיו בתוכה, גרמה לו עונג מיוחד, עונג, על היותו זה שמכיר לה את צפונות המין, שמעלה אותה לגבהים כמותן לא חוותה מימיה, לא ידעה שהם קיימים.

הוא נשכב על גבו, הרים אותה והניחה עליו, חיבק אותה

חזק דקות ארוכות, עד שנרגעה בין זרועותיו.

תלתליה היו מוטלים על בטנו, וידה ליטפה ברכות את

איברו הנוקשה עדיין.

היא התרוממה, שחררה את גופה מחיבוקו, נשקה קלות לשפתיו ובחיוך הסתובבה והתיישבה עליו במהופך, עכוזה המגרה מול פניו, ופניה רכונות בין רגליו.

היא חיבקה את הזין בכף ידה, הקיפה אותו, מהדקת את אצבעותיה סביבו, יורדת עד שורשו.

בידה השנייה חופנת את אשכיו ברכות ולשה אותם קלות, ועולה שוב, עד כיפתו הסגלגלה, מעבירה ציפורן דקיקה על קפל העור העדין שבתחתיתה, עוטפת את העטרה ויורדת שוב.

אילן חש איך הוא עולה ותופח בין ידיה, דמו הלם בעורקיו,

גופו רעד מתשוקה, אגנו התרומם מאליו מול פניה.

היא היססה לרגע ואז, פישקה את שפתיה וקלטה את קצה איברו ביניהן, מלקקת את החריץ הקטן, מרטיבה בלשונה את כל הכיפה ויונקת אותה לאט לתוך פיה החם.

"זה מדליק, איך שהוא גדל בתוך הפה שלי", אמרה, כשהיא שולפת אותו מתוכה לרגע והחזירה אותו לפיה.

אגנו התרומם, מנסה לנעוץ את איברו עמוק יותר בגרונה, הוא אחז בעכוזיה בידיים חושקות, עיסה ולש, מעך וצבט אותם, מפשק אותם באצבעותיו וחודר לפתחה האחורי הקטן באצבע לחה, כל מציצה של שפתיה על הזין שלו, לוותה בנעיצת אצבע לתוך אחוריה.

ערוותה המטפטפת התחככה בבטנו, מרטיבה אותה בנוזלים חמים.

לפתע שחררה אותו, התרוממה, הסתובבה ונעמדה על ברכיה משני צידי גופו, פניה אליו. נערות ליווי בקריות.

"די, אני רוצה בתוכי את הדבר האמיתי, את הזין שלך, לא מוכנה לחכות יותר", בלי מילה נוספת, היא כופפה את ברכיה והחלה לרדת אליו.

שפתיה התחתונות נגעו בעטרת הזין הזקוף שלו, נשקו לאיברו הניצב זקוף תחתן, עיניה נפערו.

היא המשיכה לרדת, קולטת לקרבה עוד ועוד מבשרו החם, יורדת, עוצרת, נושמת, ושוב, "ככןןןן," התנשמה, "זה מה שאני צריכה, זה נהדר", עד שבלעה את כולו לתוכה תוך גניחה רמה, ועכוזיה התחככו בשיער ערוותו.

היא עצרה לרגע, מסתגלת לנוכחותו בתוכה, נושמת עמוק,

"זה יותר נהדר ממה שחשבתי".

עיניה לא מסירות מבטן מעיניו ואז התחילה לנוע, לאט.. לאט למעלה, עד הקצה כמעט, השתהתה לשניות ספורות, עקבה אחר אגנו שהתקמר לעומתה, וצנחה עליו בבת אחת, מחדירה את הזין לתוכה, מגיע עד רחמה, נוזליה שוטפים מתוך נרתיקה.

כל גופו הזדעזע, ידיו נשלחו וחפנו את שדיה המקפצים. פטמותיה הזדקרו בין אצבעותיו, וחזה עלה וירד הולם בכף ידו.

היא עלתה וירדה עליו בקצב הולך וגובר, נשימותיהם

מתערבלות, איבריהם לוהטים ופועמים יחדיו.

הוא הרגיש אותה חולבת אותו, סוגרת עליו, בעוד הוא חובט בתוכה ומתדפק בכל כוחו על דלתות רחמה.

"אילן, אני מתה, לא! אני לא מתה, אני חיה, זה טובבבב, זה נהדר" היא נעה בקצב, עיניה עצומות, הכרתה מעורפלת, ערוותה בוערת.

הוא חש שעוד רגע הוא מותך מרוב חום, הגלים המוכרים זרמו במעלה איברו הקודח בתוכה, צעקה אדירה בקעה ממנו עת פלט את פורקנו לתוכה, ממלא אותה בזרעו הסמיך.

זעקתה חלחלה בו כשנוזליה עטפו אותו ונמהלו בשלו, היא התמוטטה על גופו, לפותים, רוטטים, מזיעים וקצרי נשימה הם שכבו, כגוף אחד, עוד שעה ארוכה.

כשהרימה לבסוף את ראשה מעל חזהו, נרתיקה עדיין לוכד בתוכו את הזין שלו, היא חפנה את פניו בשתי ידיה ונשקה לשפתיו נשיקה ארוכה ועמוקה.

עברו דקות ארוכות, "אני צריכה לחזור", מלמלה לתוך חזהו, נשקה לפטמתו, התרוממה וגלשה מהמיטה.

גם אילן התרומם ושניהם נכנסו לחדר האמבטיה, רחצו האחד את השנייה, מנקים את גופותיהם, מאירועי השעות האחרונות, התלבשו ונעמדו חבוקים, האחת מול השני, עיניהם צמודות.

"אני לא אוכל לוותר על מה שחוויתי איתך היום, אמנם, לא אוכל לוותר על משפחתי אבל, אחרי שהכרת לי, איך יחסים יכולים להיות, אני לא מסכימה לחיות בלי זה, בלי להתראות איתך, שוב ושוב, בבקשה אילן, מצא לנו מקום פרטי, מקום שבו נוכל להיפגש פעם בשבוע", אמרה.

"רק פעם?", שאל מחייך והידק את חיבוקו.