ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


הנייד העסקי של נטלי זמזם בלי הרף בקבלת הודעותS.M.S  במהלך שעות העבודה שלה במשרד רואה חשבון ברמת גן שם עבדה . היא ניהלה את המשרד ביד רמה , לא מתייחסת לזמזומים מתוך ידיעה שהטלפון הזה הוא לעבודתה בתור נערת ליווי בשעות הערב והלילה.

שמה הלך לפניה. והיא הייתה ידועה בשם הדס בתחום הזה.

כאשר סיימה את העבודה שלה במשרד, הגיע הביתה ומיד התפנתה להודעות.

אחת מהן משכה מיד את עיינה , והיא חזרה לבחור שהשאיר לה את ההודעה שסקרנה אותה .

"יואב הפנה אותי אלייך "נכתב בהודעה "ואני מעוניין בשרותייך".

יואב היה אהבתה הראשונה של נטלי, והוא היה הסיבה שבגללה היא התחילה להיות נערות ליווי .

היא הייתה כל כך מאוהבת בו , שלא היה לה אכפת כאשר סרסר אותה לחבריו. העיקר שיישאר אתה.

בשלב מסוים היא התפתחה וזרקה אותו , לא לפני ששכבה עם החבר הכי טוב שלו בסקס פרוע, תוך שהיא מצלמת את הסקס בווידאו , לקחה ממנו את הכסף ושלחה ליואב את הקלטת עם מכתב שבו נפרדה ממנו וכתבה לו שהזיון עם החבר שלו היה שווה עשרות מונים ממנו.

מצידו השני של הקו ענה לה בחור בשם עמית, הם תיאמו ביניהם מקום מפגש בדירה דיסקרטית, את הסכום עבור המפגש, ובהתאם למה שעמית ביקש נטלי נקבה במחיר. הוא רצה להגיע עם חבר שרק יישב ויצפה בהם תוך שהם שוכבים והוא מאונן. נטלי ענתה ביובש שהוא הלקוח, והסכום יהיה גבוה מעט יותר.

עמית הסכים ולאחר כשעתיים הם נפגשו בכתובת.

נטלי הגיעה לדירה והחלה להכין עצמה לקראת הגעתו של עמית. הוא הגיע כעבור רבע שעה, מלווה בלא אחר מאשר יואב. נטלי כמעט התעלפה אולם הבעת פניה הייתה קפואה ולא הסתירה את הפתעתה מעצם הגעתו למקום.

היא קיבלה את פניהם בחיוך מזמין והדלת נסגרה אחריהם. עמית משך את נטלי אליו, כאשר היא מגרה אותו באצבעותיה, מושכת אותו אחריה לספה, מורידה ממנו את הבגדים ומלקקת אותו בלשונה. הוא נאנק כאשר הכניסה לפיה במכה את איבר מינו, ומצצה אותו הלוך ושוב, תוך משחק באשכים.

היא הייתה בלי תחתונים מתחת לשמלה, עמית דחף אותה בקלות אחורה, משכיב אותה ומפשק את רגליה. הזין שלו נכנס אליה במכה אחת חזקה, כאשר יואב יושב על הכורסא ומאונן.

עמית ונטלי הזדיינו בכל זווית אפשרית, תוך זה שיואב מגביר את קצב האוננות שלו  נטלי עינגה את יואב, מביאה אותו לשיאים חדשים. היא הרגישה את הזין שלו ממלא את כולה, כשהיא מרימה את אגנה אליו ולוחצת את הנרתיק שלה על הזין שלו בתוכה.

הוא גמר  במהלך השעתיים האלו כמה פעמים, כל פעם כשהוא נכנס לחור אחר בגופה. הגמישות שלה הייתה מדהימה, אנקות ההנאה שלהם ממלאות את הדירה.

כאשר שילם לה, זרק ליואב שהיא בהחלט הייתה שווה את הכסף ושהוא שמח שיואב סרסר אותה,, אחרת הוא לא היה מכיר את אותה נערת ליווי שווה.