ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


שירן לקחה את נערות הליווי שלה לאמסטרדם, לסוף שבוע שכולו פינוקים. הן היו בנות טובות, איכותיות, שבזכותן יצא לה שם של בעלת אחד ממכוני הליווי המובילים והאיכותיים בארץ.

כל אחת משלושת נערות ליווי שלה הייתה תותחית בתחום עבודתה הרגילה. אחת עובדת סוציאלית, אחת מנהלת מכירות ואחת עורכת דין במקצועה.

הן הגיעו אליה לשם השלמת הכנסה. נשים יפות ומרשימות, בעלות נוכחות עוצמתית ומושכת, עם פאסון ואיכויות שגברים אהבו.

הלקוחות של שירן היו לקוחות קבועים, מהאליטה של ישראל, שדאגו שהדיסקרטיות שלהם תישמר, והם ידעו בוודאות שמה שנמצא במכון הליווי של שירן נשאר שם ולא יוצא החוצה.

כל אחת מאותן נערות הליווי הייתה עם חדר משלה במקום, והן היו מגיעות אליו לפי הזמנה מראש, כשהן יודעות מי הלקוח שהזמין אותן, יודעות מה כל אחד אוהב ומה הפטישים של כל אחד ואחד מהם.

הם  קיבלו יחס של מלכים, כל אחד מהלקוחות הרגיש כאילו הוא אחד ויחיד במינו. לאף אחד מהם לא הייתה תחושה כאילו הוא אחד מעוד כמה, אבל לאותו זמן שהיו איתן, הם היו היחידים.

הן הגיעו לאמסטרדם, ושהו שם באחד מבתי המלון היוקרתיים בעיר. הן יכלו להרשות לעצמם את המחיר של המלון, ההכנסות שלהן היו גבוהות במיוחד.

באותו בית מלון היה כנס של אנשי עסקים מיפן, וכולן כאחת חשבו בחיוך שגם בסוף שבוע פינוק הזה, הן יכולות לשלב הנאה עם עסקים. היפנים היו עשירים, ויכלו להרשות לעצמם מחיר של קבוצת נערות ליווי כמו הבנות של שירן, ואם הם יכולים להרשות לעצמם לשלם על סוויטות באותו בית מלון, הם גם יכולים להרשות לעצמם להיפרד מעוד כמה מאות יורו עבור הבנות…

הן ניגשו לעבודה בטבעיות, ומהר מאד הן היו שותפות לאורגיה שנמשכה אל תוך הלילה. על כל אחת מהבנות היו שני גברים יפנים, שפתחו להן את הצורה בכל החורים, אף חור בגופן לא נשאר סגור, אנקות ההנאה היו מרובות, קבוצת היפנים הזאת התגלתה כקבוצה של גברים די חרמנים עם דמיון מאד פורה ומפותח בסקס. הם גמרו כמה פעמים באותו לילה, למחרת הבנות נהנו מהמשך שהות נעים באמסטרדם, כשבארנקן כסף נוסף מלילה קודם.