ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


הוא התקבל ללימודי רפואה בבלגרד, חלום חייו מאז שהיה ילד. שיר נפרדה ממנו בבכי בטרמינל, לפני כניסתו למסלול העלייה למטוס. חברתו ואהבת נעוריו, כאב הפרידה ממנה פיזי ממש. אולם הוא לא יכול היה לוותר על החלום וקיווה שאהבתם תהיה חזקה מספיק בשביל לשרוד את התקופה שלפניהם.

הלימודים האינטנסיביים חלו והוא מצא את עצמו שקוע עד צוואר בין הספרים והמחברות. הבדידות העיקה עליו, עד שערב אחד החליט לעשות הפסקה ולצאת לפאב באזור לשנות אווירה ולנשום קצת אוויר. געגועיו לשיר היו עזים, הזין מתקשה לו כל פעם שדמותה עלתה מול עיניו. אותו ערב הוא היה חרמן באופן מיוחד, לאחר שיחת טלפון ארוכה ומלאת משפטי סקס רטובים עם שיר קודם לכן.

הוא הזמין מנה כפולה של וויסקי והתיישב ליד הבר. מביט בקוביות הקרח הנמסות לאיטן לתוך המשקה. כשהרים את הכוס לשפתיו ללגימה, עיניו קלטו אותה יושבת בפינה רחוקה לבדה.  היא הייתה מדהימה ביופייה, עורה הלבן כשלג מהווה ניגוד מוחלט לשערה השחור כפחת הגולש על כתפיה. גופה המדהים היה מושלם, שפתיה אדומות בשרניות ועיניה הירוקות בוהקות למרחוק. הוא בהה בה, מרגיש את התקשות הזין שלו ובלע בקושי את הוויסקי. היא חייכה אליו כשקלטה את מבטו, הוא הסמיק. "היא אחת מאותן נערות ליווי הכי לוהטות פה בבלגרד" אמר לו הברמן כאשר שלח לה כוס יין לבן. הדמיון שלו כבר התחיל להשתולל והוא קם וניגש אליה. לאחר שיחת חולין קצרה, הם יצאו יחד מהפאב, בדרכם לדירה דיסקרטית בה עבדה. הוא היה חסר סבלנות וציפה כבר לזיין אותה.

הוא הצמיד אותה לקיר מייד כשנסגרה אחריהם הדלת, נצמד אליה בתשוקה חסרת מעצורים. ידה חפנה את הזין שלו מעבר לבד המכנס אותו לבש, מלקקת את אוזנו. בגדים התעופפו לכל עבר, כשחדר לתוכה בפראות על השטיח העבה במרכז הסלון הרגיש איך הזין שלו נבלע בתוך כוס רותח ורטוב. הוא זעק באקסטזה בתוכה, גומר בכמויות זרע עצומות. הזין עוד עמד לו כשיצא מתוכה, הופך אותה על בטנה וחודר לה לחור של התחת.

היא גנחה קלות, מרימה את עצמה לכיוונו. הוא היה אחוז טירוף גומר שוב ושוב.

היא הייתה הראשונה מבין שלל נערות ליווי איתן הזדיין במהלך שנות לימודיו בבלגרד.