ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


אנחנו קבוצה של אנשי עסקים ישראלים מאד מגובשים, עם עסקים חובקי עולם בסדרי גודל של מיליונים. לא מהססים לטמון ידינו בצלחת, גם עם עסקים מפוקפקים, העיקר שיניבו לנו רווחים כמה שיותר גדולים. מה שנקרא, המטרה מקדשת את האמצעים.

ואם אפשר לסגור עסקה שתהיה כמה שיותר מאתגרת…..אנחנו הראשונים לקפוץ ראש בקרימינליות האופיינית לנו. שילוש מקודש של יהודים-ישראלים-אנשי עסקים.

ומה מאתגר יותר מאשר לפתוח מכון עם נערות ליווי במדינה ערבית בנסיכויות, מיד אחרי חתימה על הסכמי שלום ופתיחת השמיים אחרי תקופת הקורונה?

דובאי, אנחנו בדרך אלייך.

שמענו על הסכנות הכרוכות בפתיחה של מכון ליווי בדובאי, הרי לא יעלה על הדעת שאנחנו יכולים להיות כל כך מטומטמים או לחילופין עם ביצים כל כך גדולות. אבל, עובדה היא שלקחנו על עצמנו את האתגר הזה והתחלנו להזיז עניינים כבר מהארץ.

ראיינו כמה וכמה בנות איכותיות, מדהימות ביופיין, עם ראש על הכתפיים, דיסקרטיות ומנוסות שבהחלט יודעות את העבודה. כולן ידעו שהן הולכות להיות קבוצה של נערות ליווי בדובאי, ויש לציין שהן התרגשו כמעט כמונו. ראינו את סימני הדולרים בעיניים של כל אחת ואחת מהן. ידענו ששם נמצא הכסף הגדול, והערבים הרי ידועים באהבתם לבנות איכותיות וכל אחד מהם שמסתובב עם כמה שיותר בנות שוות נחשב יותר ויותר מצליח ומוערך. מנטליות…… הגענו עם חשיבה של היצע וביקוש.

תקשיבו, דובאי יותר יפה במציאות מאשר בסרטים. מרכז העושר העולמי. הפאר שם מוציא את העיניים לכל מי שמגיע, ומיד נכנסים לאווירה. שכרנו כמה דירות באחד ממגדלי היוקרה במרכז דובאי ואכלסנו שם את נערות הליווי שלנו. לא עברו כמה ימים ומיד הורגשה שם פעילות ענפה מאד של גברים שנכנסו ויצאו מהמכונים שלנו. נערות הליווישלנו בהחלט הצדיקו את השם שיצא להן, ומעגל הלקוחות שלנו הלך וגדל.

עם הזמן פתחנו בדובאי עוד ועוד מכוני ליווי והכספים התחילו לזרום בקצב מסחרר. מי דמיין לעצמו שנצליח בצורה כזאת ובמהירות כזאת באמצע מדינה ערבית שכל העיניים נשואות אליה לפתוח מכוני ליווי ושזה יעבור בצורה חלקה כל כך?

מסתבר שלפעמים התעוזה שלנו בהחלט משתלמת ומניבה את הפירות הרצויים.

נערות ליווי מדהימות שלנו, אנחנו אוהבים את כולכן, תמשיכו לעשות חייל ולהעלות חיוך לפנים לכל מי שנתקל בכן.