ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


עומרי ומיטל היו מאורסים כמעט שנה וההכנות לחתונה היו איטיות להחריד. דבר אחד העיב על הזוגיות שלהם, מיטל רצתה לשמור על בתוליה עד החתונה ועומרי מצא את עצמו מתקשה להחזיק מעמד בציפייה לסקס. כגבר חם שחולה על סקס עומרי התמכר לסרטי פורנו ואוננות, כדי לא להגיע למצב של בגידה במיטל. עד שיום אחד כבר לא הצליח להחזיק מעמד והתחיל לחפש שירותי סקס עם נערות ליווי.  הוא הגיע לאחד ממכוני הליווי בתל אביב, נערות הליווי שהיו שם היו מטריפות. לאחר שבחר אחת ושילם מראש עלה איתה לאחד החדרים בקומה מעל. הזין כבר עמד לו במדרגות והוא בקושי החזיק מעמד עד שנכנסו לחדר. עומרי לא חיכה הרבה ושלח את ידו לכיוון הכוס שלה, חופן אותו בחוזקה. היא לבשה חוטיני מתחת לשמלה הקצרה שלה, ואצבעותיו נדחפו פנימה לרטיבות וחום שהלהיטו אותו עוד יותר. היא עזרה לו להתפשט במהירות והוא דחף את הזין שלו בעמידה לתוכה. מפאת החרמנות שלו עומרי גמר בתוכה אחרי פחות מדקה, ויצא ממנה.

היא משכה אותו למקלחת, ושם, מתחת לזרם המים החלה למצוץ לו את הזין בולעת את כולו. עומרי נשען על הקיר מסוחרר, גונח מהנאה. הוא תפס את שערה ודחף את הזין שלו עמוק יותר לתוך גרונה, שתמצוץ את כולו. הוא חפן את שדיה ושיחק בפטמותיה תוך תנועות פנימה והחוצה לתוך הפה שלה, עד שגמר שוב בפעם השניה. כשהתרוממה על רגליה, התחככה בו קלות ושאלה אותו בחושניות  אם לא הגיע הזמן שיזיין אותה לגמרי, היא מוכנה לקבל אותו.

עומרי לקח נשימה עמוקה, מרגיש איך הזין שלו מתעורר לחיים שוב. בחדר השינה היא שכבה על המיטה, רגליה מקופלות לכיוונה. הכוס שלה היה פתוח לקראתו במלוא הדרו, רטוב ומוכן. עומרי נכנס אליה בכוח רב, הזין הגדול שלו היה כולו בפנים. הוא נכנס ויצא ממנה בפראות ובמהירות, כשהיא גונחת ונאנקת מהנאה. אגנה מורם אליו בתנועות מגרות. במשך דקות ארוכות עומרי זיין אותה בכל החורים והתנוחות עד שגמר לאחר זמן רב.

פעם בשבוע הוא הגיע לאחת מאותן נערות ליווי במכון, עד שהתחתן.