ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


הן שכבו בחוף הים במיקונוס, נהנות מקרני השמש החמה שליטפה את גופן. יעל ורויטל היו מודעות טוב מאד למבטים מצד הגברברים שהיו סביבן. הן היו מושלמות, צבע גופן ברונזה מכוסה בבגד ים זעיר ומינימלי שלא השאיר הרבה מקום לדמיון. הן החזיקו משרד פרסום גדול ומצליח בארץ, והיו מעורות ומקושרות לכל המי ומי בברנז'ה בארץ ובחו"ל.

הן כיכבו במפגשים חברתיים, סוגרות עסקאות פרסום גדולות ומגוונות. לכן, אף אחד לא העלה על דעתו שמעבר להיותן בעלות משרד פרסום, יש להן גם חיים אחרים. הן היו גם נערות ליווי, ומהמוצלחות והיקרות ביותר. את קהל הלקוחות שלהן היה אפשר לספור על אצבעות שתי ידיים. כשהרשימה דיסקרטית ביותר, עם שמות גדולים מהאליטה של האליטה. אהבתן לסקס הייתה מופרעת לחלוטין, וחופשיותן ודמיונן לא ידעו גבולות. הלקוחות שלהן אהבו זאת, והיו מוכנים לשלם כל מחיר תמורת שירותיהן. רק קו אדום אחד היה להן, הסקס לעולם לא יהיה יחד. כל אחת מהן עובדת בנפרד אחת מהשנייה. כמובן תוך תיאום מראש. את חוויות הסקס שלהן הן שיתפו אחת עם השנייה, צוחקות ונהנות ולומדות דברים חדשים עם כל יום שעובר.

חופשה במיקונוס, חוף ים, שמש ובריזה של החיים. שעה ארוכה לאחר שהחלו לרייר עליהן, החליטו יעל ורויטל בקריצה משותפת ושובבית להזמין אותם להצטרף אליהן. שני הגברברים שכרכרו סביבן היו יוונים צעירים, בנויים טוב וחתיכים. במשך כל אותו יום הם היו צמודים, ובלילה, בבית המלון בו שהו, החלו חגיגות סקס פרועות שנמשכו לתוך הלילה.  השמלות הקלילות שלבשו לגופן הורדו במהירות, מתחתיהן חזה נטול חזייה ותחתונים זעירים. כל אחת מהן בחדר אחר בסוויטה במלון, גניחות ההנאה נשמעות טוב מאד בחלל הפתוח. רויטל עמדה בתנוחת כלב על ברכיה כשהבחור היווני עומד מאחוריה, נכנס לתוכה עם כל הזין שלו. היא הרגישה את הביצים שלו מתחככות בעכוזה עם כל דחיפה שלו פנימה, הכוס שלה לח ורותח, הוא חוותה אורגזמות אחת אחרי השניה כשהגביר את הקצב והתנועע בתוכה בסיבובים קלים. כשגמר בתוכה בפעם הראשונה, הרים אותה בזרועותיו וסובב אותה אליו, נכנס לתוך הנרתיק שלה שוב. הזין עוד עומד קשה כמו אבן. רגליה סביב מותניו, ידיה חובקות את צווארו והיא אוחזת בתלתליו, צועקת מהנאה כשגמר בתוכה שוב. נוזל הזרע שלו חם בתוך גופה.