ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


נחום, בעלים של חברת הייטק בתל אביב, היה  ידוע בערבי הגיבוש המהנים לעובדיו, ובמתנות לא שגרתיות שהעניק לעובדים מצטיינים תקופתיים. הם ציפו בכיליון עיניים לאותו ערב גיבוש ממשמש ובא, עברה שמועה במשרד שמתוכנן משהו שכמותו עדיין לא היה.

כאדם צעיר ברוחו, יצירתי וחסר גבולות, החליט נחום בינו לבין עצמו שהוא יזמין נערות ליווי לאיתן ויוחאי. שניהם עובדים מצטיינים, ואף אחד מהם עדיין לא איבד את בתוליו. זמן הגיבוש הגיע, וכולם הגיעו למשרדי החברה בשעות הערב, שמחים וטובי לב. משרדם של איתן ויוחאי היה ממוקם בפינה המרוחקת של קומת המשרדים, שם חיכו להן שתי נערות ליווי  מאחורי דלת סגורה ווילון מוגף במשרדם.

לאחר שהתכנסו כולם בחדר הישיבות הענק, החל נחום לשאת דברים, ציין לשבח את כולם והודיע על איתן ויוחאי כעובדים מצטיינים לאותה תקופה. בחיוך ממזרי ציין בפניהם שמתנתם מחכה להם במשרדם והם יותר ממוזמנים ללכת באותו רגע לפדות אותה. הם מיהרו למשרדם בציפייה דרוכה, וכשפתחו את הדלת נעמדו המומים בפתח. בפנים חיכו להם שתי בנות מושלמות, לבושות בבגדי תחרה תחתונים בלבד לגופן ונעלי עקב. הדלת נסגרה אחריהם בלי מילים מיותרות, כשמעברה נשמעים קולות של גניחות רמות ואנקות הנאה. איתן נכנס עם הזין שלו בתוך הכוס של אחת מהן, כשהיא ישובה בעכוזה לשולחנו, בעוד יוחאי יושב בכיסאו והבחורה שאיתו רוכבת עליו במרץ. את הגמירה הראשונה שלהם הם חוו מהר מאד, בצעקה רמה ומלאת הנאה. הם גמרו בתוכן, מחייכים בהנאה. הם איבדו את הבתולים, מסופקים לחלוטין מהמתנה אותה קיבלו מהבוס המופרע שלהם. לאחר כמה דקות מנוחה, החליפו ביניהם את הזוגות, והפעם השנייה של הסקס התנהלה באיטיות רבה יותר. החזה המושלם שלהן היה בפיותיהם, בזמן שהאשכים שלהם בין אצבעותיהן, הזין שלהם נעמד שוב בציפייה לקראת הבאות. יוחאי הרים את הבחורה שאיתו בידיו, והוריד אותה בעמידה על הזין שלו. הוא נכנס כולו פנימה, מרגיש את הכוס הלח והלוהט שלה עוטף את כולו. הוא זיין לאט בתחילה, מגביר את הקצב עד גמירה מצמררת בתוכה. בזמן זה איתן גמר בתוך הבחורה שאיתו על השטיח.