ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


יוסי, לוביסט חברתי מקושר ביותר, לא היה בדיוק משאת נפשה של אף אישה מבחינה חזותית. הוא היה נמוך יחסית, צנום בגופו, עם אף נשרי, ודי מכוער. עם כל חריפותו השכלית, נשים לא בדיוק נפלו לרגליו, וחיי הסקס שלו היו דלים ויבשים ביותר מעבר לסקס מזדמן מפעם לפעם.

יוסי גם לא היה בן אדם קל ביחסי הזוגיות שלו. הוא היה בן אדם עקשן, עם דרישות תלושות מהמציאות מבנות הזוג הבודדות שהיו לו, ולכן מצא את עצמו רוב הזמן לבד, מספק את עצמו מינית עם יד ימין מול סרטוני פורנו, או במפגשים עם זונות, כאשר לא הרגיש מסופק מסרט סקס ורצה לחוות אישה ולא יד ימין.

הוא רצה שתהיה מישהי לידו שתנפח לו את האגו, וגם תעמוד בסטנדרטים ובדרישות שלו, ותהיה אתו בציבור מעצם היותו לוביסט חברתי מקושר. הרי אישה יפה ואיכותית תמיד תורמת במפגשים חברתיים, במיוחד במדינה קטנה כמו שלנו.

הוא חיפש ומצא במודעות של נערות ליווי מישהי, ויצר איתה קשר.

הוא לא יכול להיראות עם כל אחת, היא צריכה להרשים, ונעמי בהחלט הרשימה.

יוסי החל להיראות איתה בציבור במסיבות חברתיות, מהממת ומדהימה. השיחות איתה היו עמוקות ומלאות תוכן (היא הייתה חייבת להיות מעבר לפנים יפות). היא ידעה להגיב נכון ובמקומות הנכונים, דבר שניפח לו את האגו עוד יותר, ועוד יותר מזה, בחדרי חדרים היא הייתה שועלה אמיתית במיטה.

יוסי היה חיית סקס, שלא ידע שובע; ונעמי, מעצם היותה נערת ליווי יקרה, שקיבלה מעצם מקצועיותה את הסכום שביקשה, מילאה את כל חשקיו של יוסי על הצד הטוב ביותר.

בסיומה של אחת ממסיבות הברנז'ה המקושרות שהיו, יוסי לחש באוזניה של נערת הליווי שלו שהוא רוצה לזיין אותה בחדר המדרגות לפני שהם נכנסים לדירה, בעמידה.

זה היה חלום שלו שהוא הרגיש צורך עז להגשים. "כסף שלך" לחשה לו נעמי בחיוך "אני אגרום לך לגמור בפראות באותו חדר מדרגות".

יוסי חדר אליה בפראות מתחת למדרגות בבניין, היא הייתה בלי תחתונים עליה, והזין שלו עמד בנוקשות מדהימה. היא הרגישה אותו חזק בתוכה, כשהוא חוסם את פיה שלא תצעק מהנאה, רגליה כרוכות סביבו, כשהיא נשענת על הקיר בחדר מדרגות החשוך.

את המשך הלילה הם עשו בבית, יוסי מזיין את נעמי במקלחת, בחדר שינה ובסלון. הזין שלו קיבל ממנה יחס של וי.איי.פי בלי רחמנות, מוצצת לו, מתענגת עליו, ומכילה אותו בכל החורים בגופה.