ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


עידו עמד להתחתן וחבריו החליטו להזמין לו שתי נערות ליווי לליל סקס סוער לפני שהוא קושר את חייו עם אישה אחת, בחירת ליבו. את מסיבת הרווקים שלו הם התחילו באותו יום בשעות הצהריים המאוחרות ביאכטה אשר אותה שכרו במרינה בהרצליה. הם יצאו לשיט כשהם מצוידים בשתייה, אוכל , מצב רוח טוב והמון התרגשות מהחתונה של עידו. הוא היה האחרון בחבורה שהתחתן, וזאת הייתה מסיבת הרווקים האחרונה שהם ארגנו בחייהם.

הבנות כבר היו איתם על היאכטה, עידו מביט בהן בחצי עין שובבה, יודע בתוכו מה מחכה לו בהמשך… היו לו התלבטויות והתחבטויות עם עצמו, בכל זאת הוא מתחתן עוד יומיים, אולם מצד שני, זאת הולכת להיות חוויה שהוא לא יודע אם תחזור על עצמה אי פעם בחייו.

מצב הרוח ביאכטה היה מרומם, המוסיקה לא פסקה לרגע, הבירות זרמו כמו מים והם היו לבושים בבגדי ים בלבד לגופם, אותן נערות ליווי לובשות לגופן המושלם ביקיני זעיר שבקושי הסתיר את מה שהיה מתחתיו. השדיים שלהן היו מוצקים, הגוף מושלם וכל כולן שידרו מיניות ופיתוי, עם רמזים ברורים לבאות. הן לא עזבו את עידו לרגע, מלטפות ומחרמנות אותו  בידיהן.

לוחשות לו מילים מגרות ומפתות, תוך הבטחה לסקס שלא ישכח בחייו, הוא כבר היה חרמן, ולא הצליח לשלוט בעצמו יותר. הוא שלח את ידו לעבר תחתוניה של אחת מהן, מזיז מעט את חתיכת הבד הקטנה שכיסתה את הכוס שלה ודחף לתוכה אצבעות, חש את הרטיבות שלה ואת חום גופה, משחק עם אצבעותיו בתוכה מרגיש איך השפתיים התחתונות שלה מתנפחות בגירוי. השנייה התיישבה עליו בפישוק, מנענעת את אגנה עליו, מעמידה לו את הזין מתחת למכנס הבוקסר אותו לבש.

הוא הרגיש את הדם יורד לו לזין ועמד לו.

לקול תרועות חבריו הוא קם וירד עם נערות הליווי לבטן היאכטה. מהר מאד נשמעו משם קולות הנאה בלתי פוסקים.

הוא זיין את הראשונה עמוק בתוכה כאשר השנייה אוחזת באשכיו ומשחקת בהם באצבעות ארוכות ודקות, שתיהן ביחד מביאות אותו לפורקן מיני ראשון ומהיר. הוא נח כמה דקות ואז התעורר שוב לחיים, מסובב את נערת הליווי השניה על בטנה ומשחיל את הזין שלו לתוך התחת שלה, מתבונן איך ראשונה שזיין מוצצת את שדיה. השילוב של שתיהן הוציא אותו מדעתו.