ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


הי לכולכם,

שמי חבצלת, ואני בת עשרים. לא מזמן סיימתי את השירות הלאומי בבית החולים. יצאתי לאוויר החופשי והתחלתי לחפש את עצמי. חיפשתי נואשות אחרי מקום עבודה, מתוך הבנה עמוקה שהוריי לא יוכלו לעזור לי לממן את עצמי, כי הם חסרי אמצעים, כך תמיד היה. יש לי שאיפה כמוסה להיות אחות במחלקת מיילדות, מאז שהתחלתי את השירות הלאומי בבית החולים. אבל בשביל הלימודים הללו צריך כסף, והרבה. רגע לפני שממש התייאשתי והרמתי ידיים ממציאה של מקום עבודה, קיבלתי טלפון מחבר משכבר הימים, עמי. למדנו יחד בכיתה י', והמשכנו לשמור לעתים קרובות על קשר טלפוני.

עמי אמר – "הלו מיי פרינסס, את עדיין נראית כל כך טוב כמו בתיכון?", אמרתי לו – "ברור, אפילו הרבה יותר טוב". והוא המשיך – "בא לך לעבוד במקום עבודה מרתק, ולהרוויח טונות של כסף, אפילו בדולרים?". השבתי לעמי – "תשמע, כל עוד זה לא משהו פלילי, אשמח לשמוע. אני ממש לחוצה על עבודה ועל הרבה כסף". עמי ענה לי – "זה ממש לא פלילי, אבל זה בתחום האפור. התחלתי לנהל סוכנות של נערות ליווי בקריות. היא ממש מצליחה. כל יום מתווספות אליי עוד ועוד נערות ליווי בקריות. לא תמיד זה סקס. לפעמים זה ליווי לאירועים משפחתיים, עסקיים או אישיים. לעתים קרובות זה לארח חברה לגברים עריריים ובודדים. תוכלי לכסות שנת לימודים בחודש חודשיים של עבודה. איך זה נשמע לך?"

האמת, הייתי די מזועזעת ממנו. "האם אתה מציע שאמכור את הגוף הבתולי שלי בשביל כסף?" ותומר ענה – "מה, השם ישמור – את עדיין בתולה? עם כל המראה האותנטי והייחודי שלך?" אכן כן, עניתי לו. והוא המשיך – "זה אפילו יותר טוב מלהיות טוב. הגברים מתים על בת השכן הבתולה והתמימה. תחשבי על זה יום יומיים. והיה וכן, תגיעי לסוכנות של נערות ליווי בקריות שלי, שנקראת "הגאולה שלך", ביום חמישי בעשר בבוקר". חתמנו את שיחת הטלפון, ואני המשכתי להרהר בהצעה של תומר. מרגע לרגע היא יותר קרצה לי. הגיע הזמן שאשתפשף בסקס. הגיע הזמן שאעשה המון כסף. ובל אשכח שלא תמיד זה מלווה בסקס, אוכל להכיר עשרות גברים אמידים מכל רחבי קריות והסביבה.

ואכן, ביום חמישי בעשר התייצבתי אצל הסוכנות של נערות ליווי בקריות. ראיון העבודה היה קליל ונעשה ברוח טובה. הובהרו לי כללי היסוד, החובות והזכויות שלי, והתקבלתי לעבודה. הלקוח הראשון ביקר אותי, בדירה הדיסקרטית ששכרתי מבעוד מועד, כבר באותו היום, וביתק את הבתולים שלי. מאז למדתי לאהוב סקס, ואף נהייתי טובה בזה…