ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


חברה שלי ואני טיילנו ברחוב יום אחד והיה אזור מיוער קטן ליד הכביש. באימפולסיביות נכנסנו לתוך היער הקטן והתחלנו להתנשק ולגעת. העצים היו צעירים ודקים כך שכל מי שעבר יכול היה לראות אותנו. החלטנו לשכב.

הייתי מתחת לסוודר שלה בזמן וליטפתי את ירכיה הפנימיות. היא התנשפה מיד. העברתי את ידי בין הבטן ומכנסיה הסגורים מתחת לתחתוניה. היא משכה את בטנה לידי שעוברת דרכה. הרגשתי את שיער הערווה שלה והתלהבתי. היא נעשתה חרמנית כמו לעזאזל. הייתי רק כמה סנטימטרים משפתיה של הכוס, אבל הכל כבר היה רטוב.

שמעתי את החגורה שלי לא נפתחת ואחד אחר אחד הכפתורים שלי נפתחים. הרגשתי את האוויר הפתוח על גופי העירום למחצה. היא דחפה את ידה לתחתוני, הרגישה את שק האשכים והתאווה שאי אפשר להכחיש. כמו נערות ליווי בחיפה , היא הושיטה את ידה ואז חזרה תחת תחתוני ותפסה במוט הקרני שלי שהיה באותה תקופה קשה כמו מועדון בייסבול. אין דבר מסעיר יותר מאשר שיד אשה מרוחקת סנטימטרים מהפין הדופק שלך.

פתחתי את מכנסיה והעברתי את הרוכסן למטה, הזזתי את שלוש קצות האצבעות שלי שוב בעדינות כלפי מטה בתוך התחתונים שלה בין רגליה הפתוחות למחצה לכוס שלה שהרגיש חם וספוג. התנשקנו בתסיסה בזמן שהיא ליטפה את איבר מינו קדימה ואחורה נאנקת לעוד. הפין שלי נעשה קשה יותר, חם לוהט, לח וחלקלק.

עשיתי מעגלים קטנים סביב הדגדגן שלה ועבדתי אותה בפנים. היא התנשפה בכבדות כשאני מגרה אותה חזק יותר. היה לנו את הפה מוצץ והלשונות מתפתלות כמו מטורפות. ידה המשיכה הלוך ושוב את איבר מינו הרטוב עם חזרות מבוקרות פחות כשהחלה לקבל עוויתות. הנשימה העזה שלה והרצון שלי לגמור עם עומס מלא הובילו אותנו לעבר שיא מבולגן של ממש. ככל שמבולגן יותר טוב! ריח המין היה עלינו.