ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


אבא שלי בן אדם חולה, נקודה! אני לא יודעת איך אימא שלי עוד נשארת לחיות עם חרא כזה באותו בית, לפעמים בא לי לתפוס אותה ולנער אותה בצרחות, שתתעורר על החיים שלה כבר ותזרוק אותו קיבינימט ולאלף עזאזל!

ההורים שלי נשואים כמעט 30 שנה, שמתוכם הוא ישב בכלא במצטבר 15 שנה על אלימות במשפחה, שימוש בסמים, פריצות ומה לא… ואימא שלי קיבלה אותו חזרה הביתה כל פעם שיצא מהכלא והבטיח לה שהוא השתנה וזאת הפעם האחרונה ועוד כהנה וכהנה סיפורי אלף לילה ולילה והמצאות האחים גרים.

אני הקטנה בבית, בת יחידה אחרי שלושה אחים גדולים ממני, שלמזלם יצאו ההיפך הגמור מאבא שלי. לא לקחו ממנו דוגמא בכלום, ועל זה הנחת והנחמה של אמי. הידיעה שהיא הצליחה בחינוך שלנו עם ולמרות הכול ושכול אחד מאתנו יצא בן אדם איכותי ומכיל, מלא חמלה וכבוד כלפי אנשים בכלל ובני הזוג שלנו בפרט.

אבא כמעט מעולם לא דאג בפרנסת הבית, למרות שכיסיו היו תמיד מלאים בשטרות של כסף. לזכותה של אימא שלי ייאמר שהיא גם מעולם לא ביקשה ממנו עזרה, למדה להסתדר בכוחות עצמה ועבדה בשתי עבודות, כדי שלא ייחסר לנו דבר. "הכסף של אבא זה כסף מלוכלך", היא נהגה לומר בכל הזדמנות, "כסף של גניבות וסמים לא יקנה את האוכל של הילדים שלי, ויהי מה".

בתקופות שאבא שלי היה מחוץ לכלא, הוא יצא המון למועדוני לילה, וכולנו ידענו שאבא נוהג לבקר הרבה בדירות דיסקרטיות ולשכב עם כמה שיותר נערות ליווי, ואחרי כל לילה כזה הוא היה חוזר לפנות בוקר הביתה מסריח מאלכוהול ומקניט את אימא שהוא זיין כמו מטורף נערות ליווי בתל אביב ששמות אותה בכיס הקטן שלהן.

אימא שלי הגיבה בשלוות נפש, ואיחלה לו לבריאות על כל פעם כזאת. היא העדיפה את אבא מחוץ לבית, כדי להימנע כמה שיותר מחיכוכים אתו. במשך הזמן ההיעדרויות של אבא מהבית היו ארוכות יותר ויותר,  עד שבוקר אחד אבא שלי הגיע הביתה, ארז את בגדיו ועזב את הבית לצמיתות.

ההתמכרות שלו לאותן נערות הליווי הוציאה אותו מדעתו, ומאז הוא מסתובב בין דירות דיסקרטיות ומממן את ההילולות שלו בעסקאות סמים.

תודה לכן, נערות ליווי יקרות שלנו, שללא ידיעתכן הצלחתן להוציא את האיש הזה מחיינו.