ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


הטיול לצרפת ייחרט בזיכרונו של יואל לנצח, כנראה. הוא בסך הכל תכנן לטייל בעיר האורות שבועיים  ולחזור לארץ לקראת פרויקט בנייה גדול שהיה מעורב בו, לאחר מילוי מצברים וכוחות מחודשים.  באחד מהימים עלה יואל למרומי מגדל אייפל והתפעל מהנוף הנשקף ממנו, אולם יותר מזה התפעל מיופיין של שתי נשים מדהימות שהיו בקרבתו. הוא הרגיש עקצוצים פתאומיים באזור חלציו, וחש איך הזין שלו מתחיל להתמלא ולעמוד בתחתוניו. הוא לא עשה סקס חודשים, ופתאום הרגיש שהוא חייב לזיין, במיוחד את שתי אלו. בחוצפה ישראלית אופיינית, ניגש אליהן והחל לנהל איתן שיחה לא מחייבת. הוא אמר להן שהוא מוכן לשלם כל מחיר בשביל שיהיו אתו לילה שלם בתור נערות ליווי בצפון חסרות מעצורים.

לאחר שיחה קצרה ביניהן הסכימו הצרפתיות, ומהר מאד הם מצאו את עצמם בחדרו במלון. כסף לא היווה בעיה עבור יואל, הוא היה בעלים של אחר מחברות היזמות הגדולות והמצליחות בארץ. הן נקבו במחיר של אלפיים יורו ויואל הניח את הכסף על השולחן עוד לפני שהחלו להתפשט. בג'קוזי הגדול אליו נכנסו, מצצה לו אחת מהן את הזין שכבר עמד במלוא אונו, בעוד הוא דוחף את אצבעותיו הארוכות לתוך החם והחלק של הבחורה השנייה.

היא הייתה לחה בפנים והוא שיחק בנרתיקה בזמן שגנחה מהנאה. המציצה שקיבל במהירות גוברת הולכת, גרמה לו לגמור מהר מאד תוך רעידות בלתי נשלטות של גופו מהנאה. יואל הסדיר את נשימתו והרגיש את הזין עומד לו שוב בחוזקה, בתנועה מהירה השעין את אחת מהן על דופן הג'קוזי, וחדר לתוכה בתנועה חדה ופראית. הכוס שלה הכיל את כל הזין שלו, ובמהירות גוברת והולכת זיין וזיין בכוח רב, מרגיש את החזה של הבחורה השנייה על גבו כשנשכבה עליו וחפנה את אשכיו. "אוח, כן" גנח כשיצא ונכנס, שומע את הבחורה שמתחתיו מתנשפת מהנאה. הזין שלו היה גול והיא הרגישה אותו טוב מאד בתוכה. אותן צרפתיות, נערות ליווי בהפתעה, הזדיינו איתו במשך לילה שלם כל אחת בתורה, כשהוא מרגיש כל פעם מחדש אין הביצים שלו מתמלאות שוב בנוזל זרע ובחשקים לעוד זיון אחד.