ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


ישבתי בבית של חבר טוב שלי. הוא יועץ גדול שעבד בחו"ל במשך כמה חודשים. הוא בעלים של מכונית נהדרת ודירה מדהימה המשקיפה על האגם. כל שבועיים הייתי לוקח את המכונית שלו לנסיעה ושוטף אותה. הילדה שעובדת בקבלה הייתה פשוט יפה וזכרה אותי מהפעם האחרונה שהבאתי את הרכב. ידעתי שהיא חושבת שהוא שלי וביקשתי שתצטרף אלי באותו לילה לשתות.

היא אמרה שהיא רוצה אבל שיש לה חבר והיא רק בת 20. התלוצצתי ואמרתי שלא אגיד לאף אחד האם היא לא. היא בהחלט נקרעה. אחרי שעה של קשקושים היא הסכימה לתת לי לבשל את ארוחת הערב שלה.

היא התייצבה במקום החברים שלי באותו ערב שישי והתבאסה מהנוף. דיברנו וסיימנו בקבוק יין. היא שאלה אותי כל מיני שאלות לגבי מה עשיתי למחייתי, אבל נשארתי מעורפל ואמרתי לה שאני לא אוהב נשים שיוצאות רק בשביל כסף.

אני לא יודע אם הבישול שלי נשאב אבל היא כמעט לא נגעה בארוחת ערב ובחרה במקום לשתות רום וקולה. היא נהייתה ממש פלרטטנית – נגעה בי וצחקה מהדברים שאמרתי.

התקרבתי והתחלנו להבחין. לא עבר זמן רב והתפשטנו בטירוף בדיוק כמו שעושות נערות ליווי בתל אביב. אמרתי לה שאני אוהב בנות תוקפניות ומלוכלכות. היא שלפה את הזין שלי והתחילה לעסות אותו. קיטור של שפיך לוהט עבר על ידה והיא ליקקה אותה.

דחפתי את ראשה לחיקי והיא החלה ללקק את הזין שלי מעלה ומטה. היא התחילה לדבר על כמה הכוס שלה רטובה וכמה הזין שלי גדול. היא זרקה אולי על הספה כך שאני הייתי תחתיה במצב של 69. הכוס שלה היה רטוב ומגולח מקרוב. התחלתי ללקק את הדגדגן שלה ותפסתי אחיזה בלחייה התחתונות המושלמות.

היא התחילה לטלטל את הזין הרטוב והמרושל שלי ואמרתי לה שאני הולך לגמור אם היא תמשיך. היא התחילה למצוץ את ראש הזין שלי חזק מאוד בזמן שהיא מושכת את הכדורים שלי. היא שפשפה את החלק התחתון של הפיר שלי באחת מידיה והרגשתי שהאורגזמה שלי נבנית. גנחתי ויריתי עוד כמה סילוני זרע חמים בתוך פיה.

הילדה הזו הייתה פרועה. בסופו של דבר התבאסנו בכל הדירה של החברים שלי. היא מעולם לא גרמה לי להשתמש בקונדום ונכנסתי לתוכה פעמיים. היא הפסיקה לראות אותי ברגע שגילתה שאני לא עשירה. אני פשוט מרגיש רע עם החבר שלה.