ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


נתי ישב במשרדו בשעת לילה מאוחרת, אחרי ישיבת מנהלים ארוכה ומתישה. כמנכ"ל של חברת היי טק גדולה, מצא את עצמו לא פעם עובד בשעות מטורפות, מוותר על חיי חברה ובילויים, כדי להמשיך להתקדם כמו מטאור בתחום.

בשנות השלושים המוקדמות של חייו, דור שני בחברה אותה הקים אביו, גאון עסקי וגבר מושך וסקסי. באירועים החברתיים הבודדים בהם נצפה, תמיד היה מוקף בנשים יפות, שסובבו אחריהן לא מעט מבטים.

נתי לא היה בשל למחויבות, אולם אהבתו לסקס ולנשים יפות וחכמות, הביאה אותו לסידור נוח מבחינתו של סקס בלתי מחייב עם נערות ליווי, שאיתן יכול להיות באירועים חברתיים ואף ליהנות מסקס טוב לאחר מכן, מבלי לשבור את הראש בקשר מחייב עם בת זוג.

אחת מאותן נערות ליווי הייתה עינת. סטודנטית לכלכלה בירושלים, ברונטית עם עיניים ירוקות, גוף מושלם, וחיית סקס מטורפת.

הוא הרגיש באותו ערב איך המתח של הישיבה עוזב את גופו, ובמקומו גאה בו מתח מיני, שהעמיד לו את הזין כמו אבן בתחתוניו. הוא רצה לזיין ועכשיו. במשרד, על שולחן העבודה שלו. עינת ענתה לו כמעט מיד, כשהתקשר אליה.

שעה לאחר מכן, היא עמדה בפתח משרדו, פצצת מין משגעת, חושנית ומפתה.

בלי מילים הוא ניגש אליה, יודע שכשידחוף את ידו בין רגליה, היא תהיה בלי תחתונים. הרטיבות שלה שיגעה אותו, והוא הרים אותה בזרועותיו, רגליה סביב מותניו, כשמכנסיו ותחתוניו מופשלים כבר. הזין שלו נכנס לתוכה במכה אחת פראית ומהירה. הוא הכניס את הפטמות שלה לפיו בתורות, מצץ את שדיה ודפק אותה שוב ושוב.

נתי העיף את הניירות משולחנו, השכיב אותה עליו ופישק את רגליה. היא הרימה את אגנה לקראתו, פתחה את רגליה חזק יותר. הוא ראה את הכוס שלה פתוח לקראתו, וחדר שוב בפעם אחת. הביצים שלו היכו בישבנה שוב ושוב כשנכנס ויצא ממנה בפראות עם הזין הגדול שלו. "אוח, כמה חום, אני מת", גנח בתוכה. "חזק יותר", נאנקה, "אל תעצור, אני גומרת". הוא יצא ממנה פתאום, סובב אותה על בטנה. הוא משך אותה אלי, וזיין אותה מאחורה עוד שעה ארוכה, עד שגמרו בצעקה.