ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


 

גוד מורנינג אוורי בודי,

קוראים לי סימה, ואני אחת מאותן נערות ליווי בתל אביב , מאושרת בחלקה. לא כל החיים נמניתי על הקהילה של נערות ליווי. אבל אספר לכם כי נערות ליווי הן ממש אחלה. וזה הוא הסיפור שלי –

טיול יום שבת עם המשפחה לחנות… מה יכול להיות טוב יותר עבור נערות ליווי כמוני? לעזאזל, יהיה טוב יותר אם אהיה חולה. אבל עשר דקות של נסיעה ונסענו לחניון התת קרקעי של מרכז הקניות המקומי. כמה דקות מסתובבים בחיפוש אחר מקום ריק לרכב, אבל מצאנו אותו! עכשיו לך לקניות. עברו ליד שורות המכוניות החונות. ליד המעלית, הבחנתי באדם יושב בסרבל כחול, אחד המטפלים. הוא מוגדר ושחור, לובש את הגלימה על הגוף העירום, כפי שזה נראה לי. הוא בהה בי ובאמא שלי בחוצפה. האם היא שמה לב איך הוא מסתכל עלינו? ישבנו במעלית, ובחמש קומות למעלה, עצרנו בכל קומה, תופסים ומשחררים את האנשים. במהלך שתי הדקות האלה, פתאום הבנתי שאני כבר יודע מה לעשות כאילו VIP מלווה את נערות ליווי.

יצאנו לקומה שלנו והתחלנו לשוטט בין החנויות. אז… גררתי את בעלי והוריו עשר דקות, וגררתי אותם לתהליך הקניות. ביקשתי מבעלי לתת את המפתחות מהמכונית, ואמרתי ששכחתי את הטלפון שם. מוקסם מבחירת החולצות, הוא נתן לי אותן ואני ברחתי למטה לחניון, מסתכלת וכוססת ציפורניים מחכה למעלית. ממהרת, אני לוחצת על קומת "מינוס שלוש" חמש פעמים. יצאתי. הוא ישב באותו מקום. הפה היה יבש כולו. הייתי הולכת על זה. המחשבות עפות במהירות האור. מה לומר? עיניים תמימות של נערת ליווי, קשת קופידון, בבקשה תעזרו למצוא את המכונית? מצוין – הוא בא איתי. אלוהים, כמה הוא גדול! חיפשנו את המכונית ה"אבודה" במשך כמה דקות. מצאתי את זה. הלב קפץ מהחזה של הילדה הצעירה. איך להתחיל לדבר?

הנה אנחנו כבר באוטו, במושב האחורי. הכול הלך מהר, פשוט הצעתי להצטרף אליי, הוא מיד הבין את הרצון שלי לליווי חרמן. מורידה את החולצה שלו, אני מורידה את החזייה. הוא שולף סרבל. היו רק תחתונים מתחת. הזמן היה מוגבל. התנפלתי על הזין שלו כמו נערת ליווי חרמנית. מוצצת בתאווה.

הוא יושב באמצע המושב, רגליים מרווחות, אני מושכת עליו את הקונדום. אני מורידה רק את התחתונים. אני מתיישבת עם הגב אליו, הרגליים צמודות, גם הכוס. נאחז במושב הקדמי, הוא מכוון את איבר מינו בידו אליי. אני רטובה; זה נכנס בקלות. זה מותח את הכוס וזה כואב קצת, אבל רק בשניות הראשונות. כשאני זוכרת את הזמן, התחלתי לרכוב עליו בקצב מטורף. מקפיצות כאלה נהייתי רטובה כולי. הסתכלתי מסביב – כי לא רציתי שיהיו לי צופים.

נערת ליווי כורעת על המושב האחורי של המכונית, הייתי לבושה תחרה יפה שחורה ותחתונים אדומים, זה יפה להפליא מחבק את גופי הדק ומאפשר לו להיראות פשוט מהמם, הילדה תמשוך כל גבר, הגזרה שלה נראית מדהים בהלבשה התחתונה הזו…