ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


מאוד התרגשתי לקראת החתונה עם גבר חלומותיי, פנטזתי איך יהיו חיי הסקס והנישואין שלנו, בזמן שהכתה טרגדיה.

אחרי החתונה, לפני 4 חודשים, תכננו ירח דבש של שבועיים באי. כדי שנוכל לחגוג את הנישואין בסקס סוער עד קצה היכולת.

אבל כמה שעות לפני הטיסה, הרגשתי חולה, והובהלתי מיד לבית חולים. האפנדיקס התפוצץ, הרופאים אמרו שזה לא מסכן חיים, ועם ניתוח אני אוכל לחזור לעמוד על הרגליים תוך כמה שבועות.

כעבור שבוע שוחררתי, אבל הניתוח בקיבה מנע מאתנו לעשות סקס לפחות לחודש – חודשיים. ריחמתי על בעלי, כי ידעתי כמה הוא חרמן, ירדתי לו ועשיתי לו עיסוי אירוטי אבל זה לא הספיק, הוא רצה סקס. הוא היה בן 26 וחרמן רוב הזמן.

חשבתי על להזמין לו נערת ליווי, אבל העדפתי לא להגיע לזה, אלא קודם לנסות למצוא אישה מרצון, שתשכב עם בעלי בזמן שאני מסתכלת. לא הייתי נותנת לבעלי לשכב עם אף אחת אחרת מלבד חברתי הטובה ביותר, מאיה.

היא הייתה גם השושבינה בחתונה שלי, וסמכתי עליה לגמרי. שבוע לאחר השחרור שלי מביה"ח, היא הגיע לבקר אותי בחדר השינה.

מאיה ישבה ליד המיטה ודיברנו, לא ידעתי איך היא תגיב אם אבקש ממנה לשכב עם בעלי.

מאיה, אני רוצה לבקש ממך משהו, את היחידה שתוכלי באמת לעזור בזה. היא הסתכלה ואמרה – ברור שאעשה הכל בשבילך.

אני רוצה שתשכבי עם בעלי הלילה.. אמרתי

היא הסתכלה עלי במבט שואל ותמוה, הסברתי לה הכל, ואז היא הסכימה. התקשרתי לבעלי שיגיע מוקדם היום כי יש לי הפתעה בשבילו.

הוא לא ממש התלהב כשהוא נכנס הביתה, שמתי לו כיסוי עיניים, הורדתי לו את המעיל, הנעליים וגרביים והובלתי אותו לחדר השינה, כשברקע מוזיקה רומנטית.

מה קורה דוריס? את יודעת שאנחנו לא יכולים עכשיו לעשות סקס, זה יפגע בך, הוא אמר מודאג. צחקקתי,  וביקשתי ממנו לחכות בזמן שאני פותחת לו את עטיפת המתנה.

עכשיו תוריד את הכיסוי, אמרתי כמו נערות ליווי בתל אביב.

כשהוא ראה אותה, הצבעתי עליה ואמרתי בקול אירוטי – הנה המתנה שלך!

עכשיו, אני רוצה שתזיין אותה ותגמור בתוכה.

בעלי קצת היסס, הוא לא חשב שאני אלך כל כך רחוק. הוא ניגש למאיה לאט, הם החלו להתנשק, רציתי להצטרף, אבל לא רציתי להרוס. ראיתי את מאיה שוכבת עם חבר שלה כמה פעמים, וידעתי שהוא יהיה מרוצה.היא הורידה את החלק העליון, ולגופה היו רק תחתונים לבנים, הוא החל לנשק את השפתיים החושניות שלה. היא החלה להפשיט אותו ואחזה בזין שלו, הוא היה מולה על הברכיים, והיא על ארבע, וירדה לו. כשהוא זיין אותה בפה, השדיים שלה קפצו מעלה מטה, רציתי למצוץ אותם, זה היה הדבר הכי סקסי שיצא לי לראות

ידעתי גם שהוא לא יאכזב אותה. הוא השכיב אותה על המיטה, ודחף אצבעות, היא כבר הייתה רטובה, ואז טעם את האצבעות שלו. הוא חייך וסימן לי לגשת, התקרבתי למיטה וטעמתי את הכוס של חברתי הטובה, למרות שכבר הכרתי את הטעם שלו..

הוא ירד לה, וזה גרם לה לצרוח ולגנוח. היא החזיקה לו בראש, ואני נגעתי בפטמות שלה, הן היו קשות. ואז בעלי אמר "הגיע הזמן שאזיין אותך".

היא פתחה את שפתי הערווה כדי לאפשר לו להיכנס, וגנחה, זיין אותי חזק ואל תפסיק!

כשהוא גמר ושלף אותו החוצה, אני הייתי עם פה רחב וניקיתי לו את הפין כשהוא הכניס לי אותו.

נהנית מהמתנה שלך? שאלתי.