ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


לילי אחזה בכתפי, "זה בסדר, אני לוקחת גלולות ".

נשכבתי עליה, מלטף אותה מניע את גופי עם תנועות גופה שמתפתל תחתי בתנועות חתוליות, אברי נלחץ אל בטנה, היא חשה בו, את חומו את פעימותיו, לחלוחית של נוזל סיכה מופיעה בקצהו, מרטיבה את בטנה.

התפתלויותיה ומגע גופה מביאים אותי כמעט לסף יכולת הגירוי, היא עוטפת אותי ברגליה, אני חש כיצד הזין שלי יורד אל בין רגליה, מרגיש את הרטיבות הנעימה.

היא הכניסה את ידה בין גופותינו, אחזה באברי המתוח, מכוונת אותו אל פתח האהבה שלה שפתי נרתיקה קולטות אותו, תחילה את קצהו, התחושה שמימית, אני נושך את שפתי מכווץ את שריר האגן בניסיון להשהות את הרגעים הקסומים.

היא באקסטזה, היא חשה כיצד הזין חודר פנימה לתוך נרתיקה, מגרה את כל חושיה, היא מנסה לקלוט את כל כולו בתוכה, אני מלטף את עורפה, מנשק אותה מעל החזה, מחכך את גופי בפטמותיה המגורות, מניע את אגני בתנועות קצובות.

היא לוחצת את קצה הדגדגן שלה כנגד גופי, רטיבות חמימה מציפה את אברי לכל אורכו, ערוותה מוצפת כולה בנוזליה שלה, מגורה, שרירה מתכווצים ומרפים, בוחנים את יכולת העמידה שלי.

היא מחישה את תנועותיה, הן הופכות למחול מטורף שאינו ניתן לעצירה. אני מגיש את אצבעי אל שפתיה, היא מוצצת אותה בתאווה, עיניה עצומות נשימותיה כבדות, כפות ידיה מונחות על ישבני, לוחצת אותי אליה. גונחת, כמעט צועקת, מאבדת שליטה על גופה ועל מעשיה, גופה רוטט בקצב מסחרר, שפתיה סוגרת על האצבע שבתוך פיה.

"א נ י ג ו מ ר ת . . . " מצליחה לסנן מבין שפתיה בקול רועד.

היא מתכווצת כולה פולטת אנחה ארוכה פיה נשאר פעור לרווחה, עיניה עצומות, ואז שריריה רפים, ריאותיה פולטות את האוויר הרב ששאפה לתוכן, חיוך של אושר נסוך על שפתיה.

אני חש את שרירי נרתיקה משתחררים, רטיבות נעימה וחמה מציפה את מנהרתה ואז תורי מגיע בפרץ שהיה עצור עד כה, אני פולט לתוכה את זרעי כשמגרוני נפלטת אנחת רווחה מהולה בהנאה עצומה של רגע השיא של נערות ליווי בצפון.

ההתכווצויות שבאגני מעוררים אותה שוב והיא רועדת תחתי, ידיה ורגליה מתהדקים סביבי, מחבקים אותי צמוד אליה, מונעים ממני לצאת מתוכה.

נשארתי לשכב מעליה, עדיין בתוכה, נשען על מרפקי, רוצה לעצור את הזמן, להביט בבחורה הזו שליידי, באושר הקורן מפניה, להיות איתה שוב ושוב בפסגה, לנצור את הרגע הזה לעד.