ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


מי שמסתכל עלי רואה מולו ילד טוב ירושלים. נראה בחור רגיל, די חנון אפילו. בחברה אני מתנהג רגיל, אולם מתחת לפני השטח אני כול אש גופרית ותימרות עשן. החשקים המיניים שלי לא יודעים שובע, וכאחד כזה אני יודע שאף בחורה לעולם לא תצליח באמת לספק את התאבון המיני העצום שלי.

את הפעם הראשונה בה נחשפתי לשירותי סקס אני לא אשכח לעולם. הייתי נער בן שמונה עשרה, נראיתי מפותח לגילי. כבר עברתי כמה זיונים בחיי, אולם רציתי להתנסות בסקס עם נערות ליווי מנוסות יותר מהנערות איתן הייתי. הדמיון הפרוע שלי עבד שעות נוספות ורציתי ליישם את כל מה שדמיינתי. ידעתי שאוכל לעשות את זה רק עם נערות ליווי  שתמורת כסף יעשו אתי כל מה שאבקש. אז הגעתי לדירה דיסקרטית אחרי שקבעתי עם שתי בנות שיגיעו אלי לשם וסגרנו את כל הפרטים לפני. הן הגיעו כמה דקות אחרי.

שתי בחורות שכבר ממבט על רגליהן הארוכות והמושלמות ידעתי שאני אצא משם מפורק ומסופק, וזו תהיה הפעם הראשונה מני רבות בהן איפגש עם נערות ליווי. רציתי שהן ישלטו בי ויעשו בי כרצונן, כשאני מדגיש שתוך כדי אני רוצה לזיין כל חור אפשרי בגופן. הן די מהר נכנסו לעניינים, ומיד אחרי שהדלת נסגרה אחרינו הן החלו לגרות אותי. את הזין שלי מצאתי מהר מאד בידה של השחומה, הברונטית דוחפת אצבע לתוך פי הטבעת שלי.

משום מה זה גירה אותי עוד יותר והזין שלי עמד מהר יותר וחזק יותר מהרגיל. לא יודע איך הגענו למיטה אבל פתאום מצאתי את עצמי בין שתיהן, הזין שלי בפה של אחת מהן, והיא מוצצת בתאווה עד שגמרתי בפראות בתוך הפה שלה.

הזין עוד עמד לי, הסתובבתי ופיסקתי את רגליה של אחת מהן, דוחף אותו עמוק וחזסק לתוכה. "תזיין חזק" היא צעקה לי "רוצה להרגיש את הכוס שלי נשרף ממך". הגברתי את הקצב ולא עצרתי עד ששנינו צעקנו בגמירה משותפת.

הן שתי נערות ליווי שנמצאות אתי מאז ועד היום על בסיס קבוע. כבר מכירות כל שריטה שלי, ועושות אתי הכל!