ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


קוראים לי שמרית ואני אחת מאותן נערות ליווי.  מעולם לא חשבתי שתהפוך לכוכבת של סרט פורנו. עם זאת, העבודה בשירות של נערות ליווי הביאה אותי לפעול בתחום זה. הצו הזה הניח את השתתפותי במשך 5 ימים לפחות – זה כמה זמן נדרש כדי לצלם 3 סרטי פורנו מלאים על 40-60 דקות כל אחד. וילה פרטית, אליה הגעתי, הייתה אופנתית ואהבתי את זה: קירות לבנים, מטבח מדהים על 60 מ"ר, הרבה מקום בחדרים, חלונות גדולים – בדיוק כמו שתמיד רציתי לקבל אבל אחוזה כזו הייתה יקר מדי עבורי, המחירים התחילו בדרך כלל ממיליון ₪.

ביום הראשון, הם מצלמים סרט . בן זוגי היה בחור נאה מאוד בשם מיקי. גבוה, שרירי ושחור שיער עם זקן מסוגנן, הוא היה כוכב פורנו אמתי. מיד חיבבתי אותו. בזמן שהאביזרים הותקנו והוצבו אורות, נהנינו מפטפטים וקיבלנו זמן לחבב אחד את השני.

אחת מאותן נערות ליווי תיארה משרתת בשמלה מינית שמנקה את המתחם. הוא תיאר בן לבעלים של אחוזה זו. היו לה קווים קטנים, מכיוון שהם היו אמורים לעסוק במין כמעט מיד כשהכירו אותם. לפי התסריט, הוא נכנס לחדר, רואה אותה, אומר "לא ראיתי אותך כאן, את משרתת חדשה?", היא מצחקקת, ואז הוא מתקרב ומתחיל לנשק אותה, תופס את הציצים שלה, ולאט לאט מקבל היא התפשטה. התחלה די קלה. עם זאת, עבורה זה היה קצת שונה. כן, היא קיימה יחסי מין הרבה פעמים, עם אנשים שונים. אבל אף פעם לא לפני המצלמות וכ-10 אנשי צוות. התהליך לא היה זהה למה שציפתה – ארבע מצלמות צילמו אותן בו זמנית, אחת לקחה את התוכנית הגדולה והשאר תמכו. הם זזו מדי פעם. במאי סצנה תיקן אותם כל הזמן, אמר מה לעשות, צעק מאחורי המצלמה. נערת הליווי חושפת שילוב נפלא של מותניים דקיקים במיוחד, רגליים דקות במיוחד, ציצים עצומים בהירים, פנים סופר יפות על רקע חוף חולי מבודד.

'תוריד את החזייה שלה, עדינה. יותר עדין, כאילו אתה מפחד לפגוע בה. טוב, תמשיך כך. עכשיו, תנשק את הצוואר שלה. קח את הציצים שלה לתוך כפות הידיים שלך, לחץ אותם בעדינות. עכשיו קשה יותר. הניפו את ידיכם על בטנה. לרדת נמוך יותר. יותר נמוך יותר. תוריד לה את החצאית. תשאיר את המכנסיים כרגע. עכשיו תניח אותם בצד, תכניס לה לשון לכוס. היכנס פנימה. עכשיו, עם אצבע. אוקיי טוב. תפנה את פניה אליך, תניח אותה, תגרום לה למצוץ לך את הזין…' זה נראה ליווה את נערות ליווי כאילו כל התהליך היה מלא רק בקול של במאי סצנה. הוא עצר את הצלם בערך 10 פעמים, מה שגרם לו לשנות את זווית הצילום ולנסות שוב לקחת. בדרך כלל, לא נדרשו יותר מ-3 טייקים כדי ליצור סצנה מלאה. הרגשתי כמו אחת מהאביזרים. בדרך כלל לא יכולתי להתמקד ברגשות שלי ונאלצתי להודות שלפורנו אין שום קשר לרגשות – זה פשוט מכניקת החיכוך. חשבתי על זה בזמן שהזין שלו באורך 20 ס"מ עבד בתוכי. שכבתי עם הפנים כלפי מעלה על שולחן המטבח ושני בחורים גרמו לי נחת: האחד היה בתוך הכוס שלי, כולו רטוב משומן שקוף מיוחד שמנהלי הסצנה שמו עליה במהלך הפסקות מצלמה של 5 דקות; והשני (הצטרף אליהם זה עתה) נישק את הפטמות שלי. השמעתי צלילים קלאסיים של 'אוהה', 'אהה', ברור שלא ידעתי שאצטרך להשמיע את הקלטת שוב (כל סרט XXX מושמע שוב באולפן, מכיוון שזה יותר מדי רעש באתר הצילום).

הבחור מספר שתיים העביר את עצמו לראשי, מה שהפך אותי לברורה לבלוע את הזין העבה והמגולח שלו בצורה מושלמת. היו לו כדורים קטנים – אולי קטנים מדי לגודל הפין שלו. אולי, הם היו ריקים לגמרי כפי שהוא נהג לצלם כמעט כל יום. היא לא הספיקה לחשוב על זה כיוון שגרונה התמלא בבשרו. בזמן הזה, הבחור הראשון סיים – הוא הוציא את חליל העור שלו מהכוס שלה וגמר על בטנה עם זרעו הלבנבן. 'גזירה! הפסקה של 30 דקות! תאכלו כולם, נצלם עוד סצנה בעוד שעה", אמר הבמאי לכולם…