ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


 

שלום לכולכם,

קוראים לי שרית, ורציתי לספר לכם מה היה כשקיבלתי לראשונה עיסוי אירוטי. נכנסתי למכון העיסוי האסייתי בתחושת חשש קצת פחדתי שזה יהיה כמו עם נערות ליווי . המעסיק שלי דן, שהוא באותו גיל כמוני, הפתיע אותי עם מתנה למקום הזה, ואני צריכה להרגיש מאושרת ואסירת תודה. עם זאת, דן אוהב בדיחות מעשיות. אז אני לא ממש יודע למה לצפות. "המזכירה שלי קבעה לך את העיסוי ושילמה על זה מראש, כולל הטיפ", דן אמר לי, "אז תירגעי ותהני. הכי טוב, הבנות במקום הזה לא לובשות כלום מתחת לקימונו, אז את בטוח תקבלי סוף טוב". *מקווה שהמעסה באמת תהיה אישה,* אני חושבת לעצמי כשאני נכנסת למכון העיסוי.

"אני יכולה לעזור לך?" שאלה הבחורה האסיאתית העליזה, בת עשרים ומשהו, שישבה מאחורי הדלפק הקדמי. "כן, אני שרית" אמרתי בעצבים. "יש לי תור לשעה אחת וחצי". "כן, גברת שרית. הפגישה שלך היא עם תמר" היא אומרת לי. "בבקשה לעקוב אחרי." נכנסתי דרך הדלת המובילה לבניין וירדנו במסדרון עם שטיח תעשייתי. דלתות מסדרות כל צד והיא מסמנת לי להיכנס לאחד. זה חדר חשוך שיש בו אור עמום אחד. מוזיקה אסייתית רכה מתנגנת ברקע, ושולחן עיסוי אירוטי נמוך עומד באמצע החדר. "תתפשטי לגמרי, כולל התחתונים", היא מורה. היא הצביעה על כיסא בפינה. "את יכולה לשים את הבגדים שלך על הכיסא שם", היא אמרה. לאחר סגירת הדלת היא עזבה.

התפשטתי חיש מהר וראיתי את השתקפותי בשעון התלוי על הקיר. למרות שאני חייבת לרדת לפחות עשרה קילוגרם, המון אנשים אומרים לי שאני עדיין נראית כמו גולשת בגלל השיער הבלונדיני שלי, העיניים הירוקות והמסגרת השרירית של פעם. עם זאת, אני עכשיו בת יותר מארבעים, גרושה ורק לאחרונה הצטרפתי לחדר כושר. אני מקווה לחזור לשוק ההיכרויות. לפני שאני עולה על שולחן העיסוי, אני תופסת מגבת מאזור הכיור הסמוך ומכסה את הקצה האחורי שלי. אני לא רוצה להפחיד את הילדה המסכנה על ידי חשיפה מוחלטת של התחת הלבן והבוהק שלי. כמו כן, שולחן העיסוי שאני שוכבת עליו חייב להיות שולחן העיסוי הנמוך בעולם. השולחן עומד אולי שלושה מטרים מהרצפה. מלבד היותו נמוך במיוחד לקרקע, הוא גם רחב במיוחד. יש לו עריסת פנים מובנית, אז אני מכניסה את פניי דרך הרקמה שמקיפה אותו, עוצמת עיניים וממתינה. הלב שלי פועם בקצב של המוזיקה הסינית כשאני תוהה מי ומה מחכה לי.

הדלת נפתחה בצליל דממה פתאומי ואז נסגרת בחוזקה. אני שומעת את צליל הדשדוש של מישהו צועד לעברי אבל אני מתנגדת להרים את מבטי. אני מריחה רמז ליסמין מעורבב עם אננס ומרגישה זוג ידיים נשיות רכות. מישהו מסיר לגמרי את מגבת הבד המכסה את המותניים שלי כדי לחשוף לחלוטין את ישבני החשוף. עם זאת, היא מסדרת מחדש את המגבת ומחזירה אותה אליי כך שהיא מכסה כעת את כל הגב שלי וגם את החלק האחורי שלי. ולסיום – היה ממש אחלה…