ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


איך מתחילים עם נערת ליווי? נערות ליווי בצפון

אני זוכר את זה כאילו זה היה אתמול, נערות ליווי זה תמיד היה הדבר שאהבתי, אבל את ציפי המדהימה הכרתי במקרה. היא בתחילה לא אמרה לי שהיא שייכת לחברת נערות ליווי, הבעיה שלי שלא ידעתי מאיפה מתחילים, איך באמת מתחילים עם נערות ליווי? הסיפור שלי מתחיל דווקא בבית הקפה מתחת לבית.

ציפי ישבה על הבר, היא שיחקה עם הקש, אני הייתי בצד השני, מתבונן בה, מתגרה מכל תנועה ותנועה שלה ולא מעז להתקרב, הרגשתי בושה, מבוכה.

בסוף אזרתי אומץ, ניגשתי אליה, היא דווקא הייתה חיובית מאוד, היא לא גרמה לי להבין שאני לא רצוי.

התיישבתי, היא זו שהזמינה אותי להתיישב לידה, החיוך שלה היה מקסים יש לומר, אי אפשר היה להתעלם ממנו.

היא סיפרה לי איך הגיעה לעבוד במקצוע העתיק בעולם ולמרבה הפלא זה באמת ריתק אותי, היא פשוט הייתה עולה חדשה ,בלי בית, בלי שפה ובלי משפחה ומקבץ נערות ליווי אמרו לה בואי, מה יכול להיות, בואי תהיי חלק מאיתנו.

במשך הערב צחקנו הרבה, סיפרתי לה שבדיוק יצאתי ממערכת יחסים מורכבת, היא ממש הכילה אותי, העניינים התחממו, לא הרגשנו צורך ללכת לשום מקום.

היא נישקה אותי, לא עניין אותה שחצי בר עם העיניים עלינו, הייתה שם התלהטות, הלשונות שלנו פגשו אחד את השנייה, הבנו שמתחשק לנו חפוז, משהו לא מתוכנן, משהו אחר, היא לקחה אותי, היא זו שהובילה.

בדקה שאף אחד לא רואה, הפשילה את החצאית, הידיים שלי נדחפו לה לתחתונים, הסרתי הצידה אותם ומפה לשם כבר הייתי בתוכה. מועך אותה על הקיר, מזיין אותה חזק אל תוך הקיר. לא משנה כמה דפקו לנו בדלת, זה יותר גירה אותנו, הרגשתי שעוד רגע אני מגיע לאורגזמה של חיי.

השהיתי כמה שיכולתי את הגמירה שלי, לא רציתי שזה ייגמר, נחנו כמה שניות ואז בלי הודעה מוקדמת הגענו ביחד לשיאים מטורפים. היא צעקה מרוב הנאה, סתמתי לה את הפה, פרץ ממנה צחוק וגם ממני.

עוד כמה פעמים אני בתוכה, לא רוצה שזה ייגמר, מרגיש את זה בכל חלק וחלק מהגוף שלי, אנחנו שומעים דפיקות חזקות בדלת, מסדרים את הבגדים מנקים את האודם המרוח ויוצאים משם, חוזרים אל הבר, מי יודע, אולי יהיה סיבוב שני?