ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


אני יושב בחדר מול המחשב, מאונן נמרצות, בעודי צופה בסרט פורנו, ומפנטז על זיון אמתי עם בחורה, שבאמת תראה אותי ולא תסתלבט על הגובה שלי. אני בן 24, בחור נאה, עם ראש על הכתפיים, ועבודה  בהייטק עם משכורת של חמש ספרות. הדפקט היחיד בי הוא שהגובה שלי לא עובר את המטר וחצי. ידידות לא חסרות לי, אני מאד מקובל בחברה, ועדיין אני מתוסכל מזה שעדיין לא איבדתי את הבתולים שלי.

פתאום נעצרתי עם האוננות, והחלטתי לעשות מעשה. אני אאבד את הבתולים שלי היום, גם אם אצטרך לשכור את שירותיהן של נערות ליווי אלו או אחרות.

לא היו חסרים פרסומים באתרי סקס על שירותי ליווי. רק להתקשר ולהזמין.

שעה מאוחר יותר נשמעה דפיקה בדלת ביתי. פתחתי ומולי עמדה בחורה מעלפת. היא הייתה אפילו ותר יפה מהתמונות. היא אמרה לי ששלחו אותה ממכון הליווי בו היא עובדת. כששאלתי אותה אם יש עוד כמוה, היא צחקה ואמרה שבמכון הזה יש נערות ליווי אחת יותר יפה מהשניה. היא הייתה גבוהה ממני בראש, ובפעם הראשונה בחיי הרגשתי שמישהי רואה אותי כמו שאני, ולא בוחנת את הגובה שלי. לא עניין אותי שהיא אצלי בתשלום, הזין שלי יגיע בדיוק למקום שהוא צריך להגיע. היא הושיטה את ידה למכנסיי, חפנה את הזין שלי בנונשלנטיות. "חתיכת כלי יש לך", אמרה בצרידות, והוא עמד עוד יותר.

"הוא מפצה על הגובה שלי", גיחכתי; ופתאום הרגשתי נינוח יותר.

פתחתי את חולצתה, וחפנתי את השדיים שלה מבעד לחזייה. דקות ספורות לאחר מכן מצאנו את עצמנו במיטה, שוכבים אחת ליד השני, מתמזמזים בלי הפסקה. אצבעותיי היו בתוך הכוס החם והרטוב שלה, ואני הרגשתי שאני עומד להתפוצץ. רציתי כבר להיכנס לתוכה, נשכבתי מעליה, והזין נכנס כולו אליה. היא עצרה את נשימתה, כשהרגישה את כל הגודל שלו בתוכה.

איבדתי את הבתולים, וואו. חוויה בלתי נשכחת, הביטחון העצמי שלי גבר, ונתתי דרור לדמיון שלי בסקס.

מאז, כל כמה ימים אני מזמין אליי הביתה את אחת מאותן נערות ליווי, שלאף אחת מהן לא מפריע עניין הגובה שלי. בזיון הזין נכנס למקומו בכל מקרה.