ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


הגשמת החלום הרטוב שלי – מיומנו של גבר חרמן

 

לכל אחד רצה פנטזיה בראש, הפנטזיה שלי הייתה לפגוש מישהי בצורה אקראית, פשוט לראות אותה, לא לדבר יותר מדי, לדחוף אותה לאיזה חדרון או אפילו שירותים בפאב שכוח אל ולעשות בה את זממי כשהיא נהנית, שהיא מבקשת עוד קצת מזה.

אני מודה שזו פנטזיה, אף אחת לא באמת רוצה לעשות את זה איתי, מה אתם חושבים שעשיתי? פגשתי נערות ליווי בחיי, אבל אף פעם לא חשבתי שאממש עם אחת מהן את הדבר המושלם הזה.

באותו בוקר הייתי חרמן אש, התקשרתי אל נערות ליווי, משרד נערות ליווי בתל אביב, קישרו אותי ישר למישהי שווה במיוחד.

היה לה חזה מושלם, גוף שאין לתאר, מראה מושלם, הכול היה כל כך שווה בעיני, זה בדיוק מה שרציתי, ככה רציתי שהפנטזיה שלי תראה בסופו של דבר.

הסרט שרץ לי בראש הולך להתגשם, היא מחכה בבר, שותה שם את המשקה שלה, אני צופה עליה מרחוק, היא מתיישבת עם בגד שלא משאיר יותר מדי דמיון, היא שולחת אליי חיוך, אני מזמין לה דרינק, היא מזמינה אותי לשבת.

אנחנו מדברים על נושאים כלליים, היא משחקת את המשחק בצורה שאין לתאר, הכול הולך מושלם שאין לתאר.

היא לוקחת אותי לשירותים, מפשילה בעצמה את החצאית שלה, אוחזת באיבר שלי מבעד למכנסיים, פותחת את הרוכסן שלי, מוציאה את הזין ומעמידה לי אותו.

אם לומר את האמת? לא לקח יותר מדי זמן עד שעמד לי כמו טיל. אני חודר אליה, אני מרגיש את העוצמה, מרגיש את הפות שלה נסגר עליי, חמימות כזאת מזמן עוד לא הייתה לי. היא נשענת על הקיר, אני מזיין אותה בעמידה, היא מסתובבת, אני מזיין אותה בפראות, חודר אליה עוד כמה פעמים, היא גומרת כמו משוגעת, אני שומע את הגניחות שלה, לא יכול להתעלם מהן, למעשה אף אחד לא היה יכול להתעלם מהדבר הזה המושלם שהיה מולי.

אני לא יכול להתאפק יותר ,גומר בתוכה, התרגשות תוקפת אותי ואותה, אנחנו כמה שניות מנסים להירגע ושמישהו דופק בדלת, אנחנו כבר לא יכולים להתאפק, אנחנו פורצים בצחוק גדול, צוחקים את החיים שלנו, מתלבשים מהר, מסדרים ויוצאים משם כאילו לא היינו, כרוח סערה.

חרמנים אבל וואלה מרוצים עד מעל לראש, פנטזיה והגשמות מסתבר, זה רק עם נערות ליווי שוות.